handdator

Visa fullständig version : Litt luksus


Mikkel
2008-06-01, 14:31
Vi har så lyst på litt luksus den siste natten på hjemveien fra Santorini!!
Er det noen som noe å anbefale enten i Oia eller Kamares.flabb_flab
Jeg hadde blitt veldig glad hvis jeg fikk noe respons på dette!_B-anana

Vidar
2008-06-01, 23:42
Hei Mikkel,

Jeg har postet en lignene forespørsel uten at jeg har fått noen respons.

Kanskje du vet det meste om Santorini fra før, men her er det jeg kan bidra med.

For to-tre år siden hadde min samboer og jeg de siste dagene av vår øyloffeferie i Santorini. Den gang bodde vi først noen netter i Perissa før vi tibrakte den siste natten i Oia. Jeg har ikke hørt om noe sted som heter Kamares på Santorini, men derimot er det et sted som heter Kamari. Kamari ser for meg ut til å ligne på Perissa, og dersom dette er riktig så vil jeg absolutt anbefale at den siste natten tilbringes i Oia. Kamari og Perissa er først og fremst egnet for de som er på badeferie og det høres for meg ut som du er ute etter noe annet. Selv bodde vi på "ett eller annet" Museum Hotel, som for oss var luksus samenlignet med resten av ferien. Vi fikk riktig nok ikke utsikten vi ble lovet, men vi var jo uansett ute å spiste middag på restaurant med utsikt til solnedgangen, så det ble egentlig ikke noe stort savn. Hotellet hadde svømmebasseng, noe som vi satte veldig stor pris på etter å ha bært bagasjen gjennom utrolig varme gater i Oia. En kald øl ved bassenget var da den største luksus jeg kunne ønske megflabb_flab

Mine personlige preferanser er dermed at det er vikitg med basseng, men mindre viktig med utsikt.

Til slutt: hoteller i Oia koster og bør bookes i god tid i forveien.

Dette ble mye tekst uten å kanskje å hjelpe deg all verden. Uansett, god tur!

Mvh Vidar

Mikkel
2008-06-02, 19:14
Hei Vidar1

Kjekt å få svar!!

Jeg er ganske godt kjent på Santorini, og har bodd i Perissa, Thira og Kamari. Jeg synes Kamari er en veldig koselig plass, men Perissa er derimot nitrist. Thira var greit nok, men vi var nok ikke så heldige med vertskapet der.
Har fått en del svar på et annet forum jeg har inne på - så vi får se hva det blir til.
Tror nok vi vil velge Kamari - der er noen svært bra 5 stjernes.
Takk skal du ha iallefall!!klapp_klap