handdator

Visa fullständig version : Apollos hotell


JoLo
2008-05-31, 08:28
Hej, finns det någon med info om Apollos tre hotell? Har blivit nyfiken på Kalymnos och Apollo verkar vara den enda charterarrangören av resor till Kalymnos.

/ JoLo

Hjalta99
2008-06-01, 00:13
Hej, finns det någon med info om Apollos tre hotell? Har blivit nyfiken på Kalymnos och Apollo verkar vara den enda charterarrangören av resor till Kalymnos.

/ JoLo

Hurra! Ännu en som blivit nyfiken! klapp_klap
Själv åker jag flygstol till Kos med Apollo och bokar mitt boende själv. Eller ja, min kompis gör det... Vi ska åka ner i september igen :D:D:D

Jag har bott på Aegean Homes två gånger och tyckte det var jättebra. Vi hade en tvårumslägenhet och den var kanon! Min kompis sov i det ena rummet och jag i det andra. Aegean Homes ligger mitt emellan Myrties och Massouri. Perfekt läge då det är "alltid nära hem...". Dessa två byar har blivit sammanbyggda så det går knappt att säga var en slutar och den andra börjar... Så nära är det. Vi "häckar" alltid i Myrties och gärna på Babis Snack Bar... Och naturligtvis hos pojkarna Bäver - Nefeli. Det finns många restauranger/tavernor med mycket god mat, både i Myrties, Massouri och på Telendos. Bara att välja!

Plaza och Eleni vet jag inte nåt om. Plaza ligger mellan vägen och stranden och har pool. Eleni ligger på ovansidan vägen med uppförsbacke/trappor. Det är väl i stort vad jag vet...
Jag hoppas att ni får en kanonresa till Kalymnos som är mitt Paradis...!

Eva - med 110 dagar och sex timmar kvar... till Paradiset...

JoLo
2008-06-03, 16:02
Tack för upplysningarna och välkomnandet._B-anana_B-anana JoLo

JohnS
2008-06-07, 18:35
Vi kom tilbake fra Kalymnos i går etter en uke (med Apollo) på Katerina Apartments i Pothia. Katerina kan anbefales på det sterkeste, en virkelig fredelig oase midt i en kaotisk og virkelig gresk by. Man ble fort vant til de smale og høye fortauene og trafikken man måtte forsere på vei til stranden eller restaurantene. Bystranden var helt OK, ikke verdens flotteste sandstrand, men man fikk kompensert ved å være blant de greske husmødre som badet i sine heldekkende kjoler, og satt passe langt ute i vannet og utvekslet informasjon om naboene....... antar jeg. På stranden flørtet de greske ungdommene med hverandre, og blant de eldre herrer utløste små uenigheter diskusjoner som i lydnivå og intensitet var meget fjernt fra vår nordiske tilbakeholdenhet.

Vennlige mennesker som var utrolig lette å komme i kontakt med, jeg ble øyeblikkelig sjarmert av øya, og ikke minst av byen. Så hvis du vil leve midt i gresk hverdagsliv, som en velkommen gjest, men på deres egne premisser, er Katerina stedet hvis du reiser med Apollo!

lene70
2008-06-08, 19:29
Hei, vi bodde på Plaza i fjor. Perfekt beliggenhet i forhold til at det er kort vei til både strand og restauranter. Var veldig slitent i fjor men i år har de lovet at det skal være nyoppusset, så spent nå..... Flott utsikt og flott basseng område.