handdator

Visa fullständig version : Men hallå!? Saknar bollen


Hellen
2008-05-30, 23:10
Var är fotbollen som var nedräknare till matchen mellan Sverige-Grekland?
// Helén

Hellen
2008-05-30, 23:12
Det var nog min dator som skojade lite med mig, för nu är den tillbaks:confused:flabb_flab
// Helén- som bara har druckit två öl i kväll, jag lovar:D

ChrBra
2008-05-30, 23:48
På tal om bollen, hur många kommer att se matchen i Grekland?

Jag kommer att vara på Ikaria, troligtvis i Agios Kyrikos. Jag ser verkligen fram emot att vara på plats när Grekerna kvalificerat sig, har varit där under både EM och VM när dom inte varit med och då är det nästan så att man får leta för att hitta någon taverna som visar matcher. _B-ananabye_bye

Hellen
2008-05-31, 09:49
Det är några stycken som är på plats:
Match (http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=13497&highlight=fotboll) 10/6

Själv vet jag inte vilka matcher vi får se, semifinalmatcherna 25 och 26 juni skall ses på Antiparos och finalen den 29 juni på Amorgos, så mycket vet jag.:D
Kanske blir det Sverige-Grekland? Men att båda två går till final är ju tekniskt omöjligt om jag läst tabellerna riktigt.

// Helén

Marco
2008-05-31, 10:21
Kanske blir det Sverige-Grekland? Men att båda två går till final är ju tekniskt omöjligt om jag läst tabellerna riktigt.

// Helén

Helt riktigt, Sverige och Grekland kan inte mötas i finalen. Man kan ju hoppas på att de möts i semifinal i alla fall:).

/Marco (som är lite avis på att en arbetskamrat får se Sverige-Grekland på Kreta)