handdator

Visa fullständig version : Sverige - Grekland


Stefan R
2008-05-23, 14:52
Det skall bli vansinigt kul att vara där nere när matchen mot Grekland spelas. Hoppas att vi svenskar kan synas den dagen på ett positivt sätt
klapp_klapklapp_klap klapp_klap Heja Sverige

Homeros
2008-05-23, 15:07
Blir tyvärr inget Salzburg för min del, blir TV-soffan istället !
Men vansinnigt spännande kommer det i alla fall att bli !!!

Rob Roc
2008-05-23, 16:11
Blir tyvärr inget Salzburg för min del, blir TV-soffan istället !
Men vansinnigt spännande kommer det i alla fall att bli !!!

Anar att han menar Thassos iofs... Där kommer iaf jag vara och se på matchen.

Bennyboy
2008-05-23, 19:55
Fotball ser ut som er ett av de få ting det ikke nytter dra på ferie for å unnslippe :(

rhodosfanast
2008-05-23, 21:48
Jag har varit flera gånger nere på Rhodos när det har både varit EM o VM i fotboll o då kan jag säga att stränderna är nästan tomma när ens eget land spelar o sen kommer alla när matchen är över.

Jag kan erkänna har själv suttit o tittat på fotboll där nere på storbildstv bara för att få vara med om stämningen.

Kommer säkert att bli en kanonstämning när Sverige möter Grekland o säkert jätte tomt på stränderna o alla ställen där fotbollen sänds på tv jätte mycket folk.._B-anana

Riitta
2008-05-23, 22:14
Den kvällen är vi också på Rhodos:)
Riittabye_bye

yeasou
2008-05-23, 23:48
Om någon kommer till Kamari på Santorini när matchen spelas, försök spana in "BABSAN", hon kommer att se matchen på HOOK BARklapp_klap. Bästa TV-baren på kvällen där! Men var där i tid!!!! Hon kommer att ha en gul tröja på sig, plus en GUL KEPS på knoppen!
MVH
Yeasou_B-anana

SteffTee
2008-05-24, 13:36
Eftersom Sverige Greklands spelas kl 2145 lokal tid så är det säkert tomt på stränderna :-)

Yllie
2008-05-25, 08:18
Japp visst blir det!!flabb_flab vi är ett gäng på nio personer som åker ner så vi ska se matchen iallafall..

För två år sedan vr min sambo på Ios samtidigt som det Vm/Em ( kommer inte ihåg vad det var..) O då van grekerna mot sverige.. de blev ju ngt ut tittade hehehe
när åker ni?
// ylva


Det skall bli vansinigt kul att vara där nere när matchen mot Grekland spelas. Hoppas att vi svenskar kan synas den dagen på ett positivt sätt
klapp_klapklapp_klap klapp_klap Heja Sverige

ardnas
2008-05-30, 23:01
Om någon kommer till Kamari på Santorini när matchen spelas, försök spana in "BABSAN", hon kommer att se matchen på HOOK BARklapp_klap. Bästa TV-baren på kvällen där! Men var där i tid!!!! Hon kommer att ha en gul tröja på sig, plus en GUL KEPS på knoppen!
MVH
Yeasou_B-anana


Jag och min sambo kommer vara i Kamari när matchen spelas! _B-ananaFörsta gången på Santorini för oss, det ska bli spännande!

Hoppas bara att Sverige vinner över Grekland den 10 juni!:Dklapp_klap

/Sandra

Stefan R
2008-06-02, 13:57
Efter matchen igår får man väll njuta av man iallafall har semester snyft_drop