handdator

Visa fullständig version : Paleros


coanma
2008-05-22, 10:38
Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år:confused:

MaggieH
2008-05-27, 17:56
Hej!
Vi har varit i Paleros 2002 och bodde på Costa Marie vilket var ett jättebra val med mycket bra mat. Stranden sådär men vi hyrde bil och åkte runt i 9 dagar. Finns en större strand väster om byn.
Var bl a till Meteora som är ett måste om man är intresserad. Det var värt hela resan. Tyvärr åkte vi "fel" väg dit (över bergen) och inte den större vägen som vi sedan tog på hemvägen (över Katara passet). Ska man åka bil ska man köpa karta på plats och inte hemma som vi gjorde. Hann även besöka både Parga och Lefkas liksom Preveza. Hyra bil kändes som ett måste då eftersom vi bodde någon km söder om byn.

frank
2008-05-27, 21:11
Paleros är jätte mysigt!mvh Frank_B-anana

lena ts
2008-06-11, 09:51
Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år:confused:
Hej,Hör gärna av er till mig för information.Ni har min mailadress på er privata sida.missa inte Agios Dimitrios klostret ligger en bit efter Paleros mot Astakos och har en enormt vacker utsikt över min sida och ön Lefkas. Kom gärna och hälsa på. HÖR AV ER via

lena ts
2008-06-11, 09:52
Vi reiser til Paleros i august. Det ser ikke ut som det blir skrevet særlig mye om dette reisemålet. Ingen som reiser dit i år:confused:
Hej,Hör gärna av er till mig för information.Ni har min mailadress på er privata sida.missa inte Agios Dimitrios klostret ligger en bit efter Paleros mot Astakos och har en enormt vacker utsikt över min sida och ön Lefkas. Kom gärna och hälsa på. HÖR AV ER via Kalimera eller hör av er på min privata sida så kan ni få mitt telnr.Hälsn Lena (v åker nu på måndag 16 juni:):):)