handdator

Visa fullständig version : Ö-luffarskola


Eva L
2005-07-21, 22:00
Hej!

Ni har väl uppmärksammat Jannes strålande idé. Nu kan alla få svar på många av sina funderingar och slipper ställa frågorna här i forumet.

Eva :)

Athanasia
2005-07-22, 08:55
Jag hoppas att många ser guiden som ett komplement,och fortsätter ställa frågor här i forumet...;)

Eva L
2005-07-22, 20:12
Jag hoppas att många ser guiden som ett komplement,och fortsätter ställa frågor här i forumet...;)

Jag menade inte att folk skulle sluta ställa frågor utan bara kanske finna en del svar på sina funderingar i öluffarskolan och sen kan det ju passa bra att komplettera med frågor på det som kvarstår.

Eva

xristina
2005-07-29, 19:34
Jeg sitter her og tenker at jeg må kjøpe meg denne øyloffer-guiden, for om det blir sånn til neste år at ingen reiseselskaper flyr til Kos :eek: , så må jeg jo finne et alternativ. Det "enkleste" er vel å reise via Rhodos, men kanskje jeg burde benytte anledningen til å loffe nedover fra Athen. Og jeg må innrømme at jeg er helt blank! Hvor begynner jeg? Hvor finner jeg alle rutetider? Hvor mye kan jeg stole på båttidene som blir oppgitt? Hvilken rute bør jeg ta, eller bør jeg bare hive meg på en båt som går til Kos? Bør jeg da velge en hurtiggående båt, eller en ferje som bruker litt tid, slik at jeg får bedre tid til å studere omgivelsene? Ergo; masse spørsmål - lite svar... Skjønner jo at jeg antagelig bør begynne å planlegge tidligere enn vanlig, for å kanskje få tak i litt billige billetter til Athen. Hmm - livet er kanskje ikke så enkelt som det har vært etter denne sesongen. Men det åpner kanskje noen nye dører???

inkfish
2005-07-29, 21:26
Äh, det löser sig. Rodos är ju närmast för dig. Eller Samos.

Aten låter bökigt. Båtresan blir lång och dyr - och åtminstone på hemvägen behöver du övernatta i Aten för att vara säker på att inte bli inblåst. Flygbiljetterna får alltså vara VÄLDIGT billiga för att det ska löna sig för dig.

Vad gäller båttider kan du kolla på gtp. Dessutom känner du ju folk på Kos, de har säkert järnkoll på hur deras båtar brukar gå.