handdator

Visa fullständig version : Halsning fran Kreta!


Yanna
2008-05-14, 10:28
Hej!

Nu har jag varit har nagra dagar och trivs jattebra! George pa La Casa ar supertrevlig. I mandags var jag till Paleochora over dagen med nyblivna vanner fran Sverige, jag har gatt i granderna i gamla stan...sa mysigt har!
Vadret da? Det har regnat och ar kyligt, ingen riktig varme, men det gor inte mig sa mycket, ar skont iaf!
Hoppas inte ni har det varmare an jag! ;)

Yanna

Moster
2008-05-14, 10:47
Vad kul att höra ifrån Dig. Ta nu vara på de lediga dagarna och bara njut flabb_flab

Nja, vi har nog inte varmare än du har, iaf inte här i södra delen av Sverige.

Moster :)

Arne
2008-05-14, 11:14
Vi hade minus 2 grader här i Umeå i morse....
Bringa George vår hälsning. Vi har oss inbokade 10-13 Juni på La Casa.

Hoppas du också erhåller en flaska av Georgs egenodlade olivolja.
Den oljan är väldigt fin och mycket kryddig i smaken.
Vi avresa till öarna nu på söndag 18 Maj.

Arne och Birgitta

Siri A
2008-05-14, 14:57
Härligt att du har det bra, jag skulle gärna byta plats med dig! :)

Ivi
2008-05-14, 20:24
Hej till er alla!

"De nyvunna vannerna" till Yanna ar vi tva har i Paleochora flabb_flab Har nu bekantat oss med P. med omgivningar. Vandrade till byn Anidri och vidare till Anidri Beach i gar och i dag tog vi bilen upp till Azogyres. Tack for tipsen fran er kalimeror!
Vadret har vaxlat ordentligt har i soder, nagra timmar sol, sedan mulet och aven lite skurar. Markligt, sager grekerna sjalva. Det ser ut som att det stabiliserar sig till imorgon, sa vi bilar nog till Sougia och vandrar till Lissos tur och retur. Vi fryser inte, precis...utom mojligen pa kvallarna.

Ha det bra darhemma!

Ivi och Lasse bye_byebye_bye

Lisbeth K
2008-05-16, 21:37
Hej Päivi & Lasse lååååååångt där borta, hoppas att "bensinstrejken" är över nu så ni har fått tanken full.....
Önskar er en fortsatt trevlig tur!
Det ska bli så roligt att få träffa er och höra om er resa på Kreta när ni landar i Stockholm!!
Här är det ganska kallt o blåsigt idag, så Päivi det finns hopp om att äppelträden har blommor kvar när du kommer!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam 3XLbye_bye