Visa fullständig version : Tips om hotell
Heisan. trenger man å bestille rom på forhånd i august eller er det mer enn nok av rom ledig da?? fra 7. til 12. august.
noen som har noen tips om greie og billige rom i nærheten av bystranden?
När du åker är det högsäsong i Grekland, och förra året verkade det vara väldigt svårt med rum den tiden.
Jag skulle förboka. :)
Heisan. trenger man å bestille rom på forhånd i august eller er det mer enn nok av rom ledig da?? fra 7. til 12. august.
noen som har noen tips om greie og billige rom i nærheten av bystranden?
Det finns många hotell vid bystranden, och är det så att du vill bo precis vid stranden så kanske det är idé att förboka, själv skulle jag aldrig förboka på Naxos, åkte därifrån den 5 augusti förra året hade då varit två vändor till Naxos under en 14 dagars period och det fanns rum, inte så många uthyrare som det brukar i hamnen, men vi var nöjda med vårt boende båda gångerna, tilläggas bör kanske att vi bodde i Ag. Anna och Prokopios.
// Helén
takk for svar. er egentlig ikke så vikitig at det er ved stranden, men i allefall i naxos by. rommet er til en venn av meg. jeg reiser dit den 2. august så da har jo jeg tid til å ordne et rom for han til han kommer? han reiser alene og trenger bare en seng og dusj. hva kan noe sånt koste? var å titta på booking.com og de prisene virka helt på trynet. billigste rommet var 75 euro pr natt og det virker litt drøyt.
Behöver du betala mer än 55€ för ett enkelt rum, då tycker jag att det är dyrt.
// Helén
Dobbelt så dyrt i August som i Juni... , men 75 var vel lit i overkant! Du finner sikkert noe til han når du er der nede
Ia
Behöver du betala mer än 55€ för ett enkelt rum, då tycker jag att det är dyrt.
// Helén
Det är vad vi betalade för tre personer i augusti. Prutat, ja trots "brist på rum":D
Dobbelt så dyrt i August som i Juni... , men 75 var vel lit i overkant! Du finner sikkert noe til han når du er der nede
Ia
schmidt48
2008-05-12, 06:16
Jag var också på Naxos i augusti förra året, sista veckan i högsäsongen, enligt moppeuthyrarna på Naxos, inga förbokade rum, bokade i hamnen när vi kom, bodde ute i agios prokopios, och betalade 40 eur med pool. 2 min till beachen.
Maritha
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.