handdator

Visa fullständig version : Väsktråden...


Elisabet
2008-05-07, 23:19
Nu gör forumet något märkligt som det har gjort någon gång förut: man kan inte komma till andra sidan, dvs inlägg nr 21 i väsktråden. Eller är det bara jag som inte kan se Spiros sista inlägg?

spiro
2008-05-07, 23:27
Nu gör forumet något märkligt som det har gjort någon gång förut: man kan inte komma till andra sidan, dvs inlägg nr 21 i väsktråden. Eller är det bara jag som inte kan se Spiros sista inlägg?

Nä, du är i gott sällskap. Jag kommer inte vidare......mvh

Elisabet
2008-05-07, 23:31
Vill du skriva om inlägget här?

spiro
2008-05-07, 23:35
Förlåt elisabeth! jag har ingen aning vad som gått på tok i forumet. -Har försökt klicka runt lite utan resultat. Nu måste jag lämna, för att få lite sömn. Hoppas admin "vispat" till länkarna till imorgon.
mvh
peter

Elisabet
2008-05-07, 23:45
Inte har du nån anledning att säga förlåt inte!

Det här har hänt förut, minst en gång. Jag vet inte varför, och inte heller om det går att göra något åt, men det är ju synd att ditt inlägg inte går att läsa.

Sov gott!

Elisabet
2008-05-08, 09:28
Hellen har räddat situationen _B-anana

Det går bra att ta bort den här tråden nu admin :D

Hellen
2008-05-08, 09:31
Jag gjorde inlägget bara som ett test för att se om det som hakat sig skulle släppa, och det gjorde det, jag hade fullt sjå med att få ihop något någolunda vettigt att skriva, eftersom jag egentligen tycker att var resa har sin väska:D// Helén

Elisabet
2008-05-08, 10:00
Jag gjorde inlägget bara som ett test för att se om det som hakat sig skulle släppa Jag tänkte också den tanken, men var så trög så jag lät mig stoppas av att jag inte visste vad som stod i sista inlägget... :o

var resa har sin väska :DAaah! TACK! Äntligen fick jag en ursäkt/ett motiv till de minst 20 olika rullväskorna och ryggsäckarna som bor här flabb_flab