handdator

Visa fullständig version : 4 Månader


nekjam
2008-05-04, 17:38
flabb_flab
Idag om prick 4 månader bifinner jag mig på Umeå flygplats för avfärd till Rethymnon.
Kan ni förstå vad jag längtar? Beställde resan i slutet på september 2007.

Så nu är det bara att ta det lugnt och läsa alla inlägg från Er resenärer som hinner före mig._B-anana

NewAnn
2008-05-04, 18:29
Låter härligt, när du åker så har du längtat i ett helt år det är inte dåligt. Rethymnon står kvar på min lista på ställen att besöka, på kreta har jag bara varit på chaniakusten. Trevlig resa kanske låter lite tidigt att säga men jag säger det ändå du har ju redan väntat 7-8 månader så:)Mvh Ann

litentuva
2008-05-04, 23:35
Rethymno måste besökas, jag lovar:D

Emji
2008-05-06, 23:13
Åh vad härligt, jag förstår att du är förväntansfull! En del av det underbara är ju att gå och vänta in resan, och fantisera och planera. Jag och min sambo åker till Rethymnon redan om 42 dagar - första gången vi ska åka dit, vi är otroligt förväntansfulla! :)

nekjam
2008-05-11, 09:25
Åh vad härligt, jag förstår att du är förväntansfull! En del av det underbara är ju att gå och vänta in resan, och fantisera och planera. Jag och min sambo åker till Rethymnon redan om 42 dagar - första gången vi ska åka dit, vi är otroligt förväntansfulla! :)

Vad kul du har gjort ett bra val. Vilket hotell ska ni bo på?

Emji
2008-05-11, 11:00
Vad kul du har gjort ett bra val. Vilket hotell ska ni bo på?

Vi ska bo på Hotell Orfeas, som ingår i Apollos utbud. Vi har förstått att hotellet är i enklaste laget, men tror att det kommer bli jättebra ändå!

Är du flitig Rethymnonbesökare? :)

nekjam
2008-05-11, 11:13
Vi ska bo på Hotell Orfeas, som ingår i Apollos utbud. Vi har förstått att hotellet är i enklaste laget, men tror att det kommer bli jättebra ändå!

Är du flitig Rethymnonbesökare? :)

Det blir 5:e året i följd som vi reser till Rethymnon.
Har bott på Bio och Pegasus tidigare. Men nu ska vi bo på Ilios, som ligger mitt emot Bio.

Eftersom det är direktflyg från Umeå till Kreta så passar det oss så bra. Vi har även varit på Rhodos ett antal ggr och trodde inte att jag skulle tycka om Kreta, men Rethymnon och Rhodos Stad påminner om varandra. Det finns ju en både gammal stadsdel och en nyare plus att stränderna ligger i centrum nära och bekvämt. Vi har åkt med Apollo tidigare men nu blir det Fritidsresor. Apollo är ju väldigt stora i Rethymnon. Så ni får det nog bra. Ska kolla var Ert hotell ligger.

Ha en trevlig semesterbye_bye