handdator

Visa fullständig version : STO-ATH biljett bjuds ut mot betalning

Andriotissa
2008-05-03, 16:32
Hejsan!

Jag fick inte ledigt snyft_dropmåndagen den 28/7/2008 så jag har en enkelbiljett som jag inte behöver längre. Det är med SAS SK1833 klockan 06:00 från Arlanda och med ankomst till ATH 10:40.
Någon som är intresserad? Kostnad för att boka om i annat namn är 500 kr. Jag hade tänkt mig att sälja den för 2000 kr om det är någon som vill ha en enkel till Aten. Nu fick jag köpa en ny biljett en vecka senare snyft_drop. Gråt och tandagnisslan BUUU.

Sivan

Eva L
2008-05-04, 08:31
Jag vet inte om du sett att SAS den 27 juli har biljetter för ca 1300 med skatt och allt. Blir kanske svårt att sälja dyrare än det som går att boka via deras hemsida.

Eva

Andriotissa
2008-05-04, 21:08
Jag vet inte om du sett att SAS den 27 juli har biljetter för ca 1300 med skatt och allt. Blir kanske svårt att sälja dyrare än det som går att boka via deras hemsida.

Eva

Hej Eva!

Det har du rätt i:). Jag har inte tittat på vad resorna går för just nu. Jag får vänta med eventuell försäljning. Vill inte gå back hur mycket som helst MEN det kan ju sluta med att jag förlorar allt. Nu får man och barn åka en vecka tidigare än jag till Grekland...snyft_drop

Tack för ditt svar!bye_bye

Sivan