handdator

Visa fullständig version : Skala


Nemo
2008-05-02, 22:31
Hej!
Jag och min sambo ska åkta till Skala i Kefalonia i början av Juli. Vi vill ha lugn och ro, bra stränder och god grekisk mat. Är det Skala vi ska åka till då eller är det någon som har något annat tips? Är det väldigt "turistigt" i Skala? Vad tror nì? :)
Mvh Nemo

Panakakis
2008-05-03, 08:36
Hej Nemo! Ni har nog valt rätt men Kefalonia är ingen party ö var en ni bor. Det kan vara lite mera fart vid Lassi med det är långt ifrån Lagansa på Zakynthos. I Skala kan det vara rätt mycket turister under högsommaren Juli Augusti men baden är bra och det är gott om plats så jag åker offta din under mina vistelser på Kefalonia.

Hälsningar PANAKAKIS

Nemo
2008-05-03, 23:24
Tack så mycket för svaret. Det bli säkert jättebra. När jag läser vad alla skriver så verkar Kefalonia vara en helt fantastisk ö. Vi ska hyra en bil och åka på upptäcktsfärd, det verkar finnas mycket att se!
Tack igen!
// Nemo

Emeli
2008-05-13, 15:12
Hejsan! Det här är Emeli från Finland igen - jag skrev för ett par år sedan och frågade om Korfu och Agios Stefanos, för hittade inte mycket om stället här i Finland då. Nu ska vi till Kefalonia och Skala och till Apart. Pines. Är det nån som känner igen hotellet - såg mysigt ut i broshyrerna, men hur är det i verkligheten? Denna gång åker jag med två av mina barn så nu blir det en tjejresa :)