Bertilsson
2008-04-29, 09:00
Hej !
Vad får vi inte missa när vi åker till Karpathos om två veckor ?
Dette syns jeg dere burde få med dere:
APELLA, AMOPI og LEFKOS (lei en bil og kjør, det er det greieste), jeg vil anbefale dere å spise på Golden Beach i Amopi, og Spiros sin taverna i Lefkos. Det er en ny taverna som ligger ved parkeringsplassen i Lefkos, vet ikke sikkert om han har funnet på noe navn til den enda. Men han lager veldig god mat! Briamen er nydelig.
OLYMPOS (bli med på en båttur, det er en fantastisk tur. Det går an å kjøre også, jeg har både kjørt bil opp dit og vært med på båttur, og jeg koset meg aller mest på båtturen).
I Pigadia anbefaler jeg å gå og spise på MIKE`S, den ligger i Ulof Palmes street, ikke vanskelig å finne. Hvis dere har lyst på noe godt å drikke, anbefaler jeg Kafeneion, eller Grande Kafeneion som de nå heter. De har byttet navn i vinter. Og hvis dere har lyst til å høre god gresk musikk og kanskje ta en dans, eller bare nyte gresk atmosfære, så anbefaler jeg Pelagos.
Det finnes absolutt mange andre flotte steder, men dette er ihvertfall de første stedene jeg hadde prioritert. Jeg har vært stort sett de fleste andre steder på øya også, men jeg ville begynt med disse. God tur!
Hilsen Margrethebye_bye
Micchelin
2008-05-02, 18:22
Lefkos stränder får du absolut inte missa!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.