handdator

Visa fullständig version : Zakynthos i maj


Stinaaa
2008-04-27, 23:28
Vi har lyckats klämma in en resa till Zakynthos den 16 maj i en vecka och är lite lur på hur vädret är där då?! Jag kan tycka att det känns lite väl tidigt eller har jag fel?! Någon som har några erfarenheter från Zakynthos i maj?

/Kristina

Nicka
2008-04-28, 08:50
Hej!

Jag har inte varit på Zakynthos i maj men däremot på Lefkas(ligger ju i samma ö grupp). När vi var där i maj för några år sedan hade vi bra väder. Mina svärföräldrar har varit på Lefkas sedan den 13 april och de har haft mestadels sol och värme. Havet är ju inte så varmt än, men naturen är ju väldigt vacker vid den här tiden på året. Ni kommer säkert att få en härlig semester.

nickabye_bye

linoula
2008-04-29, 12:00
Jag har varit pa Zakynthos i maj flera ar och vanligtvis har vi sol o varme da. Dock lite kyligt pa kvallar o natter sa jag skulle foresla att ni tar med er nagra varma trojor oxa.:)Skulle ni ha otur kan det vara en regndag el 2. Maj manad kan vara lite lurig men forhoppningsvis slipper ni det. Men som sagt innan sa ar det den basta tiden att aka med tanke pa naturen, allt ar gront o det blommar overallt! Jattevackert!klapp_klap