Logga in

Visa fullständig version : Hotell Mediteranean

Tammis
2008-04-20, 09:29
Hej!
Har någon bott, eller på något annat sätt har erfarenhet av hotell Mediteranean? Det är första gången vi åker till Karpathos och vi hoppas verkligen att ön kommer att passa oss. Vi är fullt medvetna om att vi får en promenad in till stan, men det kan vara skönt att få röra lite på sig när man är på semester. Det kan lätt bli rätt stillasittande annars. :p

Tacksam för erfarenheter av alla de slag.

MIAS
2008-04-20, 12:29
Ja, jag och min dotter har bott där i 2 veckor. Vi tyckte mycket om hotellet. Bra städning, trevlig personal...Ok frukost på morgonen. Där finns bra pool och det är ju också jättenära till havet. Om man blir lite hungrig på dagen kan man köpa toast eller grekisk sallad som är jättegod i baren. Förra året vimlade det av katter på hotellområdet. Tror det var 4 kullar med kattungar. Igelkottar fanns det med:). För att slippa att gå och köpa vatten så kan man fylla på sin flaska i en kran bakom poolen, vid vägen. Har bara bra att säga om hotellet förrutom att det var ganska dyrt om man ville ha AC och kylskåp.

Ni kommer nog ha det jättebra!!

Miabye_bye

knutson
2008-05-06, 16:22
Det låter ju underbart!

Jag och min fru åker dit 5/6 och vi kommer också bo på mediteriean, så det är inte så långt kvar nu :-)

Mimmi
2008-05-06, 18:05
Vi bodde också där senaste år i september och trivdes toppen! Väldigt vänlig personal och massa katter( ägarna tar hand om dem även vintertid berättade de, och då blir man ju extra glad!) Väldigt vacker trädgård också. Så ni kan vara väldigt nöjda med ert val!/Mimmi