handdator

Visa fullständig version : Fel på GTP.gr?

Hellen
2008-04-17, 17:26
Hm, nu blir jag fundersam, visst måste det vara så att sökfunktionerna på färjelinjerna ligger ner just nu?
Någon som har lust att testa?- fungerar det för andra, så är det min dator som fått ett spel...

Jag försöker titta på avgångar från Pireaus, utan att välja slutdestination. Det har fungerat förut.
// Helén

Nicka
2008-04-17, 17:31
Hej!

Jag testade alldeles nyss, funkar inte för mig heller.:confused:

nicka

Peter
2008-04-17, 17:59
Sök på GTP började spöka igår em då jag satt och kollade lite alternativ. GTP ville skicka mig lite kors och tvärs över hela övärlden... :D

Det kanske var mina besvärliga sökalternativ som fick "sök" att krascha. Vem vet... Ang_elx snyft_drop

Men de fixar det säkert rätt fort.

Peter

Siri A
2008-04-17, 18:01
Hos mig fungerar det. :)

Hellen
2008-04-17, 18:04
Det kanske var mina besvärliga sökalternativ som fick "sök" att krascha. Vem vet... Ang_elx snyft_drop
Men de fixar det säkert rätt fort.
Peter

Ja, visst är det så, den gillar inte när man försöker lägga om rutterna efter eget huvud- konstigt?!:D
// Helén

Hellen
2008-04-17, 18:06
Hos mig fungerar det. :)
Om du lägger in Piraeus som avgångshamn och sedan bara tar sök, får du fram avgångar då? Trollar du:D
// Helénbye_bye

Elisabet
2008-04-17, 18:12
Då kommer ju listan med alla destinationer. Ja det fungerar, här och nu :)

Siri A
2008-04-17, 18:15
Om du lägger in Piraeus som avgångshamn och sedan bara tar sök, får du fram avgångar då? Trollar du:DTrolla?? JAG??? Absolut inte. :eek: Borde gå en kurs, kanske. :D ;)

Nej, så här gör jag; Pireus som avgångshamn, sedan sök. Kommer till sida nummer 2 där man ska välja destination och får ett flertal altenativ. Men nåt krångel verkar det vara. Inga öar i kykladerna finns att välja, bara till andra ögrupper, så som Dodekaneserna och Kreta.

Kollade igen nu en extra gång. Samma sak.

Siri

Hellen
2008-04-17, 18:15
Då kommer ju listan med alla destinationer. Ja det fungerar, här och nu :)

Då kanske det är något operatörsproblem? Det konstiga är att jag får träffar om jag istället skriver tex; Naxos.
// Helén

Elisabet
2008-04-17, 18:22
Kollade igen nu när jag läst det Siri skriver, och ser nu att det faktiskt inte är några destinationer i Kykladerna i listan :eek:
Detsamma gäller när jag skriver Naxos som avgångshamn.

De kanske har slutat köra dit flabb_flab

Ia
2008-04-17, 21:12
Virker ikke som den pleier hos meg heller...
Kanskje de driver å legger inn nye tider/ruter og så er alt bra i morgen :D