Logga in

Visa fullständig version : Resfeber?

Riitta
2005-07-14, 19:44
Har du det Karin:) Hoppas ni får det jättebra på Karpathos och hälsa alla på Pelagos från oss:) .
Nu förtjänar ni verkligen lite vila och semester efter alla turerna med husköp och allt slit:)

Riittabye_bye

karinafp
2005-07-14, 20:02
Nej, faktiskt inte! Vi har resignerat och insett att det får bli som det blir. Vi har i alla fall packat det vi har hittat i röran (jag letade och letade efter mina marinblå shorts och hade givit upp hoppet, när jag slutligen hittade dem.... på P-O!!!:D) För en gångs skull går det att stänga igen resväskorna utan att använda våld, så det är EN fördel med det hela. ;)

Kvart i fem går taxin, och då har vi äntligen semester! Vi har minsann sett att det finns folk som har suttit ute och solat på dagarna när vi har varit inomhus och slitit, men nu är det vår tur! flabb_flab

Klart vi ska hälsa till Pelagos i morgon kväll! _B-anana_B-anana_B-anana

Karin
snart där...

Mikke
2005-07-14, 21:46
Karin!
Blire svåt me kleder, så har ja nåra kassar i kellarn på Zephyros......:)
De e lite blandat, milt sagt....men iallafall nåra jeans, jobbar-shorts, shorter, etc.....Snacka me Andreas,så orner de sej......Ja e 173 cm å veger 75-80 kg.....
Räcker inte det, så finns det nog ytterligare nån klädkasse hängnas i Mimis&Connies affär.
Eru kvar i kellarn??
Mikke
(KfK)