handdator

Visa fullständig version : Jippie


Athanasia
2008-04-10, 23:18
Har bokat 2 veckor på Kreta i aug,,,drar ner den24:e aug...._B-anana_B-anana_B-anana_B-anana

Athanasia
2008-04-11, 06:58
Fast såg nu att jag bokat lite fel.....tänkte ju inte vara borta 3 veckor till hösten också...måste ringa Sterling idag....fast 3000 t.o.r för oss båda tycker jag är ett bra pris..._B-anana_B-anana

nekjam
2008-04-11, 07:43
klapp_klap
Du var mej en rackare. Först 3 veckor nu i maj och sen 2 veckor i augusti, och det innan jag hinner ner på min första resa.
Var ska ni bo i augusti, jag förstår att det är Rethymnon, men vilket hotell?
Vi kanske ses då eftersom vi åker ner den 4 september.

bye_bye

Athanasia
2008-04-11, 07:47
Har inte bokat nåt hotell,ska kolla när vi kommer ner nu i slutet av maj...och självklart Rethymno:)Har nu ringt Sterling och ändrat till 2 veckor...åker ner 22 aug.Väldigt irriterande att de tar ut en avgift för att ändra..374kr/pers...inte ens 12 timmar sen jag bokade...

nekjam
2008-04-11, 09:24
Har inte bokat nåt hotell,ska kolla när vi kommer ner nu i slutet av maj...och självklart Rethymno:)Har nu ringt Sterling och ändrat till 2 veckor...åker ner 22 aug.Väldigt irriterande att de tar ut en avgift för att ändra..374kr/pers...inte ens 12 timmar sen jag bokade...

Mycket irriterande måste man säga. Det gäller att kolla hela tiden, lätt att göra fel.
Men om Du reser den 22 aug (som för övrigt är min födelsedag) så betyder det att du åker hem den 5 september och jag anländer natten till den 5:e. Vilket innebär att vi inte hinner ses. Synd tycker jag.

Kunde ju ha varit trevligt och dessuton hade man fått färsk uppdatering.

Men Men eftersom du åker i maj också så hinner man ju ändå höra om det är nåt speciellt som man kan dra nytta av.

Athanasia
2008-04-11, 09:47
Vi åker hem på kvällen den 6:e...så vi hinner ses:)

nekjam
2008-04-11, 14:28
Då får vi sikta in oss på en snabb träffVi åker hem på kvällen den 6:e...så vi hinner ses:)