handdator

Visa fullständig version : SÅ arg!!


Joozy
2008-04-08, 22:51
Har varit påväg att boka en resa till santorini i flera dar,men skjutit upp det..så nu igår när jag skulle boka hotell zeus 31/5 ser jag att dom höjt priset från 4700 till 6300 kr!!!!
Fattar ingenting,hur tusan kan man göra så???Å det va ju inte lite heller!
Så nu är jag jätte ledsen,för jag kommer inte kunna fara dit då!!snyft_drop__D

Nicka
2008-04-08, 23:05
Hej!

Du kan kanske komma billigare undan om du bara bokar en flygbiljett och sedan fixar boendet själv. Boende borde väl inte vara så dyrt i maj.:confused:

nickabye_bye

bob-kåre
2008-04-09, 01:15
Kan du bara åka den 31:e? Ser att det kostar ca 4200 om du åker den 24:e istället.

Ia
2008-04-09, 07:31
Om du reiser alene fra Arlanda ser det ut til at det finnes apollo ticket til "bare" 3400.-
Fra Gøteborg koster det 2900.- og der hadde de flere biletter.
Fra Oslo 2250.- N. KR.
Bosted er billig i mai og de har sikkert ledig på Zeus om det er du ville bo...

Reiser du T/R Athen kan du gjøre det ennu billigere;)

Men skjønner godt at du er skuffet...:(

Ia

ricky
2008-04-09, 08:42
Det är väldigt många resor till Santorini och ni åker utanför högsäsong.
Det finns garanterat bra och billigt boende på plats då!!!

Vänta tills ett par veckor innan avresa, då kommer priserna att gå ner på charterresorna igen. Om inte, tar ni bara flygstolar och fixar boende på plats!

Elisabet
2008-04-09, 09:43
Det viktigaste för att hålla nere priset är att hitta billiga biljetter Luleå-Arlanda t.o.r. och ändå helst slippa övernattning på Arlanda. Det krävs att man är ute i god tid för det. Tyvärr är det redan i senaste laget för slutet av maj. Men med lite tur så.. :)

Till Santo går det garanterat att hitta billliga biljetter i maj, som de andra säger.

Joozy
2008-04-09, 11:15
Ja jag måste åka den 31/5,för sen jobbar jag hela sommaren,och den 24 /5 känns liiite tidigt....har kollat apollo ticket..men finns inte den 31...så ni tror att priserna kommer sjunka??Men det är som Elisabeth säger,att jag kan inte vänta för länge heller för priserna luleå-arlanda höjs oxå:( Nu finns det för 1300 t/r..och det är ju ok..