handdator

Visa fullständig version : Någon som bott på Ocean View i Skala?


AikmansGirl
2008-04-06, 09:22
Hej.

Jag och min sambo har preliminär bokat en resa till Kefalonia -Skala och skall bo på hotell Ocean VieW, någon som bott där? Berätta i så fall gärna hur ni upplevde boendet och orten för den delen oxå.

Vi har även haft funderingar på orten Lassi och där bo på Malibou & Aloni FF+/FF, någon som bott där?

PS! Efter att ha läst på denna sida och andra sidor var det många som bott på Sissy i Lassi och var nöjda vilket gjorde att jag bokade det hotellet, 2000 kr billigare och av bilderna av döma känns beslutet rätt DS!

nillisen
2008-04-16, 08:19
Hej.

Jag och min sambo har preliminär bokat en resa till Kefalonia -Skala och skall bo på hotell Ocean VieW, någon som bott där? Berätta i så fall gärna hur ni upplevde boendet och orten för den delen oxå.

Vi har även haft funderingar på orten Lassi och där bo på Malibou & Aloni FF+/FF, någon som bott där?

PS! Efter att ha läst på denna sida och andra sidor var det många som bott på Sissy i Lassi och var nöjda vilket gjorde att jag bokade det hotellet, 2000 kr billigare och av bilderna av döma känns beslutet rätt DS!


Jag och min sambo bodde på Ocean View i maj förra året. Vi var jättenöjda med hotellet, personalen är så trevliga, poolområdet mysigt. Hotellets läge tyckte vi var perfekt, en bit upp i backen och inte mitt inne bland restauranger, men ändå nära allt. Vi höll oss mest i Skala o slappade vid poolen och på stranden. En dag hyrde vi bil och åkte runt ön - det rekommenderas. Helt fantastiskt vackert.

Hoppas ni får en härlig semester.