handdator

Visa fullständig version : Grekland runt på....


Riitta
2008-04-05, 09:44
Det skall bli trevlig och följa er resa med en bild varje dag:) Undrar lite hur du hanterar en så stor mängd bilderAng_elx Måste ta tid och ork och hålla reda på alla:rolleyes: Du behöver inte ta en bild till i detta livet.Du har så det räcker;):D Trevligt att vi får njuta av någon brådel av domklapp_klap

Riittabye_bye

Kalimera
2008-04-11, 09:06
Det skall bli trevlig och följa er resa med en bild varje dag. Undrar lite hur du hanterar en så stor mängd bilderDet gör Picasa åt mig. :)

Lissi
2008-04-11, 09:48
Tack Janne!
Så härligt att se alla bilder från Lefkas....Vi var där 1993 och ett dagsbesök med bil från Parga 1999, så det är ju ett tag sen....men ÅH så likt...Det är nog inte fler turister där nu än då, då var det lite högtryck på Lefkas.
Sivota blev en liten favorit för oss...förutom stränderna på västsidan förstås....nästan var dag åkte vi moppe över berget via Karia till Kathisma...
Även samma båttur gjorde vi...och badade på samma strand, den enda bit man fick gå iland på...och jag knyckte en sten därifrån också;)
Det ska bli kul att se bilder från Kefalonia också dit vi åkte året efter Lefkas...
Än en gång tack!

Lissi

Kalimera
2008-04-11, 10:02
Det ska bli kul att se bilder från Kefalonia också dit vi åkte året efter Lefkas...LissiInnan du får se bilder från Kefalonia får du njuta av bilder från Ithaka, dit åkte vi efter Lefkas. Ithaka är också fint. :)

Annki
2008-04-11, 10:24
TACK från mig också Janne för att du låter oss ta del av din bildskatt...ser fram emot fortsättningen!
Det var spec. roligt att se bilden från stranden nedanför Poros. Vi var där i slutet av april -02 och badade, då hade vi stranden alldeles för oss själva. Lunchade gjorde vi på tavernan vid stranden, men jag minns inte att det var så många hus då. Vandrade runt i Poros gjorde vi också, en fin liten by!

Ann-Kristin bye_bye

Lissi
2008-04-11, 10:29
Ithaka är också fint. :)

Där var vi tyvärr bara på en endagstur....men det gav mersmak! Kefalonia/Ithaka står på min "återvändarlista";)

Lissi

Riitta
2008-04-17, 19:50
Ithaka tyckte jag såg väldigt fint ut:)

Riittabye_bye

Kalimera
2008-04-18, 10:43
Ithaka tyckte jag såg väldigt fint utJa, där är riktigt fint. bye_bye

Athanasia
2008-04-29, 09:53
Åhh,vilken vacker bild från Agistri!klapp_klapklapp_klap

Kalimera
2008-04-29, 12:13
Åhh,vilken vacker bild från Agistri!Visst är den läcker. :)