Logga in

Visa fullständig version : Grekiska radiokanaler

Rinaki
2008-04-04, 11:41
Vill tipsa om en sida med en massa grekiska radiokanaler - www.e-radio.gr (http://www.e-radio.gr) - ....där finns det mesta i "smakväg" att välja bland. Känns lite som man är "hemma" då man hör stationen man är van vid...i brist på det riktiga...s.a.s :p

Marco
2008-04-05, 21:16
Det är en av mina favoritsidor, och jag är där så gott som varje dag. Skönt att lyssna på grekisk musik i bakgrunden när man är ute på nätet...Ang_elx

/Marco

frank
2008-04-09, 20:06
Samma här!bye_bye

Riitta
2008-04-09, 20:11
Jag brukar (eller brukade lyssna) på Derti kanalen mest, men det har hänt något för det kommer inget ljud längresnyft_drop Jag loggar in och det visar klart ,men inget hörs:mad: Har haft det så eländigt ett par månader nusnyft_drop Som tur är så har jag ju en massa bra skivor jag kan lyssna på i stället,men tyckte om och höra på radion:)

Riittabye_bye

Rinaki
2008-04-09, 20:16
Jag brukar (eller brukade lyssna) på Derti kanalen mest, men det har hänt något för det kommer inget ljud längresnyft_drop Jag loggar in och det visar klart ,men inget hörs:mad: Har haft det så eländigt ett par månader nusnyft_drop Som tur är så har jag ju en massa bra skivor jag kan lyssna på i stället,men tyckte om och höra på radion:)

Riittabye_bye
Prova att ta upp "Derti" från sidan jag nämnde.. www.e-radio.gr (http://www.e-radio.gr) ...så kanske det funkar. Testade nyss och det var helt ok....musiken kom...:p

Riitta
2008-04-09, 20:23
Det är precis den sidan jag har och har haft länge. Testade nu också,men inte gick det nu heller:(Det visar så fint "ansluter" och "klart" men inget ljud:o

Riittabye_bye

Rinaki
2008-04-09, 20:25
Hmmm...konstigt. Kanske nåt med din inställning i datan då...eller uppkopplingen....mysko.
Förstår det är frustrerande...:rolleyes:

Riitta
2008-04-09, 20:29
Det är säkert någon enkel grej, men om man inte vet vad man skall göra så blir det svårt:rolleyes::o Saknar både Derti och Arion. Vill man ha lite gamla goda låtar så är Derti oftast bra på det och Arion kör lite mer modernt:) Bra och kunna variera efter hur man vill ha det just för ögonblicket:)

Riittabye_bye

Hellen
2008-04-09, 21:33
Det är säkert någon enkel grej, men om man inte vet vad man skall göra så blir det svårt:rolleyes::o

Har du ljud på datorn när du använder andra program? Om inte, kanske du kommit åt "allt ljud av" Kolla i Kontrollpanelen, ljudenheter.
// Helénbye_bye

Wardakis
2008-04-09, 23:10
Jag lyssnar dagligen på Arion 2, Laikos. Kanonbra tycker jag!
Gunilla

Sofaki
2008-07-15, 21:45
Gud vilken bra grej! Tack för tipset!!!! Jag kommer lyssna jämt!