handdator

Visa fullständig version : Hotell Iliovasilema Naxos stad?

bopia
2008-04-04, 09:52
Για σασ.

Vi funderar på att boka hotell Iliovasilema i Naxos stad för 2 veckor i augusti, är det ett bra val? Har någon bott där?

Vi är 7 vuxna och en bebis på 6 månader, några av oss har varit på Naxos tidigare.

Bopia

Kerstin 9
2008-04-09, 14:37
Hej ! Din fråga gällde hotell Iliovasilema, där har jag egentligen inte bott och vet ingenting om rummen. Men ägarna driver även Aegeon apartments, som ligger alldeles intill. Entren och poolen är gemensam för båda. Min familj har bott på Aegeon tre eller fyra gånger de senaste tio åren och då förstår Du att vi trivs. Läget är perfekt med promenadavstånd till hamnen, och gamla stan. Det finns gott om små butiker, restauranger, mopeduthyrare m.m. Till S:t Georgestrander är det bara 50 m (ca) , men det är havsutsikt bara om man går till takterassen, annars ligger det ett hus emellan. Ägarparet är väldigt trevliga och servisinriktade, och det är rent och snyggt. Det enda negativa jag kan komma på är att poolen knappast lämpar sig för små barn eftersom den är för djup. Men stranden är så nära att det knappast spelar någon roll.
Jag tror att Ni kommer att bli mycket nöjda.
Skön semester önskar
Kerstin

Delfi
2008-04-29, 22:43
Hej! Håller med föregående talare, tror ni kommer att trivas finfint på Hotell Iliovasilema. Mysigt hotell, jättebra läge nära stranden och många riktigt bra tavernor i kvarteret och så trevlig personal också.
Dessutom har de renoverat hotellet under vintern, så det borde vara riktigt fräscht och fint när ni flyttar in.
//Delfi