handdator

Visa fullständig version : Frågor angående Laganas!


Simonp
2008-04-04, 00:09
Hej!
Vi är ett sällskap på totalt 3 personer som ska åka ner till Laganas i 1 vecka i mitten av Juni.
Vi ska bo på Hotell Sunshine och har i princip endast hört bra om hotellet via andra forum, men skulle gärna få veta lite mer om hotellet och vad ni tyker om det från er som har vistats där.

Sen skulle jag också vilja höra mig för angående åldergränserna för alkohol och tobak? Vi är tre tre 91: or som åker, varav två av oss är 16 år under vistelsen i Laganas, så jag skulle vilja veta hur det går ihop när det gäller klubbar,alkohol och tobak?

Och sen undrar jag också hur pass mycket ungdomar i våran ålder, dvs 16-17 som åker ner till Laganas? Jag läste i ett annat forum att Hotell Sunshine besöks av mycket ungdomar i våran ålder, självklart varierar det. Men hur var det när vi var där? och hur mycket folk i våran ålder är det i Laganas rent allmänt?

/Mvh Simon

Alexander77
2008-05-19, 10:57
Grekland har som i Sverige 18-årsgräns, och i Laganas är det stenhårt. Snittåldern är 22-30 år.

s-fiia
2009-01-31, 14:06
Grekland har som i Sverige 18-årsgräns, och i Laganas är det stenhårt. Snittåldern är 22-30 år.

Jag har hört att det inte alls är så hårt som du säger att det är.

Perniki
2009-02-22, 01:27
Grekland har som i Sverige 18-årsgräns, och i Laganas är det stenhårt. Snittåldern är 22-30 år.

Jag tror att du var lite ironisk där.
Jag arbetar på Laganas och har gjort så i flera år. Enligt mina erfarenheter är det ingen som har koll på hur gamla ungdomarna de har på sina klubbar eller som handlar alkohol eller ciggaretter av dem är.

Sunshine är för övrigt ett jättebra hotell. Ni kommer förmodligen bli mycket nöjda.

Apropå hur många i er ålder, hm, ja britter finns det ju i alla de åldrar. Ovanligare är det med svenska ungdomar i er ålder men inte helt ovanligt ändå. Snittåldern i Lagana är väl mellan 18 - 25 skulle jag tippa på.

Ta det försiktigt med alkoholen och allt annat. Jag har sett en del hemskheter där nere.