handdator

Visa fullständig version : Kalimera börjar sälja flygstolar.


91kg
2008-04-01, 08:13
Hej!

Jag läste i en av flygbranschens tidskrifter ang upphandlingar och att Kalimera var med??

Nu var det dock inte så många platser det handlade om men någonstans skall man börja.

De sträckor det handlar om är :

Landvetter - Aten och Arlanda - Aten samt Landvetter - Chania och Arlanda - Chania.

http://www.lfv.se/templates/LFV_upphandlingar/grekland____18944.aspx

Så nu kanske vi äntligen får fler avgångar från Landvetter för vettiga pengar?

Tänk vad Janne har mycket i backfickan, men en del lyckas man klura ut ur det tysta;)

Lycka till Janne!

Mvh!

Lissi
2008-04-01, 08:22
..om det inte vore för att det var 1 april idag så hade jag nog klickat på länken för att se vad där stod...men se det gör jag inte!:D;)

..kul ändå !

Lissi - som är lärare och lär får utstå försök till aprilskämt hela dagen

nilam
2008-04-01, 08:24
:D:D:Dflabb_flab

Athanasia
2008-04-01, 08:24
Har redan bokat...och det bästa av allt är när man har Kalimeralinne/tröja på sig så får man en valfri e-guide,,,över Bulgarien:eek:

91kg
2008-04-01, 08:26
Ja det må va hänt att det är 1April och du lär nog bli varse när allt väl är klart.

Som du kunde läsa då Janne och Camilla kommit hem så skulle det ske en hel del förändringar och jag tolkade de raderna att det var något speciellt - nu har vi fått åtminstone ett svar.

Själv blev jag jätteglad och ser möjligheterna att kunna resa än lättare till Kreta.

Lura dig inte själv utan maila Janne och känn han på pulsen så får du se.

Mvh!

Lissi
2008-04-01, 08:29
...och länken kommer jag i alla fall inte in på...hade ju varit kul att läsa ändå...

91kg
2008-04-01, 08:30
...och länken kommer jag i alla fall inte in på...hade ju varit kul att läsa ändå...

Det beror nog på att många som försöker samtidigt?

Själv skall jag precis iväg men kommer jag in på länken så kan jag kopiera in en del av det!

Mvh!

Frappe
2008-04-01, 08:46
Ha Ha Ha jo vist.....flabb_flab

Rinaki
2008-04-01, 09:54
April april på Er alla.....flabb_flab

Lissi
2008-04-01, 10:02
Jo visst förstod vi alla att det var ett aprilskämt, men jag är ändå nyfiken på vad det står på länken..


..I Sydsvenskan idag stod att alla som bor nära 3G-master och är i fertil ålder löper ökad risk att föda trillingar!!
DET NI!!!


Lissi

Argyris
2008-04-01, 10:04
hörde även att det skall bli direktflyg Ängelholm-Chania fårn och med 20090401.

Dom skall flyga med ett nytt plan som heter Dc-9

/Nico

91kg
2008-04-01, 11:33
Jag var nyvaken och hade precis läst vad Janne skrev om Aprilskämt och fick bara sån lust att ställa till det - alltid är det någon som går på det.

Länken var inte riktigt men hoppas den såg trovärdig ut i alla fall och kanske fick någon att tveka trots allt:rolleyes:

Janne fick du något mail av nånflabb_flab?

Mvh!

Hellen
2008-04-01, 11:59
Och ännu roligare hade det blivit om man inte så snabbt skrivit April, april.

Alltid lurar man någon:D
// Helén

Rinaki
2008-04-01, 12:04
Och ännu roligare hade det blivit om man inte så snabbt skrivit April, april.

Alltid lurar man någon:D
// Helén
Sorry...signomi...menade inte att förstöra nåt..men nån annan hade ju redan hunnit före och jag ville bara önska er alla en god "aprildag"...ingen direkt hänvisning till första inlägget....men det blev väl fel förstås...signomi

Hellen
2008-04-01, 12:07
Sorry...signomi...menade inte att förstöra nåt..men nån annan hade ju redan hunnit före och jag ville bara önska er alla en god "aprildag"...ingen direkt hänvisning till första inlägget....men det blev väl fel förstås...signomi

Och ursäkta mig med, jag ser nu hur bryskt mitt inlägg ser ut. Lägg till den allra vänaste rösten när ni läser det, så blir det mildareAng_elx

Ingen skugga skall falla över någon speciell, jag tror inte att någon gjort det för att "förstöra"

Hoppas du som "straff" blir grundlurad:D:D
// Helénbye_bye

Rinaki
2008-04-01, 12:08
Ingen skugga skall falla över någon speciell, jag tror inte att någon gjort det för att "förstöra"

Hoppas du som "straff" blir grundlurad:D:D
// Helénbye_bye
Får väl hoppas det ja....klapp_klap

ZoM
2008-04-01, 12:42
Hej..

Jag säger bara så här....jag klickade på länken så EN har du lyckats aprilla =)

Mvh ZoM

Kalimera
2008-04-03, 09:35
Hehe. Du var inte helt fel ute, jag hade faktiskt funderingar på att börja med resor till Grekland för några år sedan, guidade turer till några öar, jag skulle vara guide. Gjorde en marknadsundersökning på Kalimera och resultatet blev förbluffande positivt. 2003 gjorde jag och Camilla en provresa med 17 personer, åkte till fyra öar. Succé. Men jag gör inte om det. ;)

NewAnn
2008-04-04, 18:02
2003 gjorde jag och Camilla en provresa med 17 personer, åkte till fyra öar. Succé. Men jag gör inte om det. ;)
Inte, det låter trevligt annars. Men vi får väll nöja oss med att du lägger ner se mycket arbete på denna jättebra sajt. Mvh Ann