Visa fullständig version : dyrt m sterling?
Hej!
Nu var det nästan 2 år sedan jag i april månad köpte sterlingbiljetter cph-aten i mitten på juni. Då kostade det 5500 sek tor för 2. Idag är jag inne och tittar på sterling för att boka cph-aten början på juli och till min fasa räknar jag ut en nätt liten summa på över 7000 svenska. Kan detta vara sant? Och vilka jäkliga flygtider sterling har i år...landa 8 på kvällen...det betyder ju sova på flygplatsen och ta färja från piraeus kl 7 på morgonen nästföljande dag...:eek:
Vill någon vara gullig och ge mig tips?
prøv brussel airlines om de kjører fra sverige...., men Juli er jo i utgangspunktet dyrere enn Juni og litt sent ute er dere nok da de billigste bilettene ble lagt ut rundt Desember.
Hvis du går inn på supersaver kan du finne fine biletter T/R for to for ca. 4500.- stocholm -Athen i Juli
Ia_B-anana
Titta på första sidan här på Kalimera, annonsen från Supersavertravel.
En i mitt tycke perfekt sökmotor, lättöverskådlig.
Gjorde en test alldeles nyss, hittade då biljetter för SEK 2 200:-/pp
Lycka till
// Helénbye_bye
He-he , tenkte på det samme Hellen ;)
He-he , tenkte på det samme Hellen ;)
Ja, jag ser detflabb_flab Då måste det vara riktigt, eller hur?Ang_elx
Du missade att de skall flyga från Danmark:eek:flabb_flab
// Helén
Hellen,
Jag förstår vad du menar, men är inte så fötjust i idéen med mellanlandningar med 1 h 45 min mellan flygen...ojoj hade varit sååå nervös för att missa flyg o förlora packning...
Dessutom är flygtiderna lika dåliga, landar 18 i aten... o båten går 7 på morgonen :(
Men tack för tipset :D
Ja, ni är bortskämda ni som flyger från huvudstäderna:D
Bryssel Airlines landar i Aten 13.50, skall man til Kykladerna så är onsdagar inte någon bra dag att åka med dem.
// Helén
Ja, ni är bortskämda ni som flyger från huvudstäderna:D
Bryssel Airlines landar i Aten 13.50, skall man til Kykladerna så är onsdagar inte någon bra dag att åka med dem.
// Helén
Ha ha, jo lite bortskämd är man ju...o vi i Malmö kan snart åka citytunnel på 20 min till cph, inte dåligt inte :D
Jaså, ingen 17-färja till naxos på onsd? Det var ju tur du sa det!!bye_bye
Jaså, ingen 17-färja till naxos på onsd? Det var ju tur du sa det!!bye_bye
Inte som det ser ut nu på GTP, men det är ju ett tag kvar till juni, juli.
Onödigt att chansa.
// Helén- som bara har en timma mellan planen och därför reser med handbagage
Bagasjen blir jo inn-sjekket helt frem..., trenger ikke å hente dem i mellom flyvningene...
Har forøvrig gjort en tabbe selv.., vi kommer til Athen med Bryssel airl. kl. 13.50 og tenkte oss ut til Ios..., så i ettertid at akkurat på tirsdager går det ingen båt til Ios på ettermiddagen :(
Håper det dukker om noen nye smarte avganger, betaler hva som helst... (ja nesten da...;)), noen som kanskje vet??
Ia
Bagasjen blir jo inn-sjekket helt frem..., trenger ikke å hente dem i mellom flyvningene...
Har forøvrig gjort en tabbe selv.., vi kommer til Athen med Bryssel airl. kl. 13.50 og tenkte oss ut til Ios..., så i ettertid at akkurat på tirsdager går det ingen båt til Ios på ettermiddagen :(
Javiss incheckningen är inget problem, men bagaget skall hinna bli överflyttat till nästa plan, vi kan ju springa/löpe? men våra väskor... de ligger där de ligger. Jag vågar inte chansa.
// Helén
Jeg har droppet Sterling. Fra Norge finnes bedre og rimeligere løsninger. -Trives ikke så godt med mellomlandinger om jeg ikke må, har derfor ikke prøvd Air Berlin. Vet at de har mange destinasjoner i Hellas, bl.a. Karpathos og Kos.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.