handdator

Visa fullständig version : Linnen och t-shirts


Lindiz
2008-03-25, 20:52
Två frågor vill ha svar!

1. kommer kalimeralinnen i fler färger till sommaren?
2. Kommer det hem mer tröjor i barnstorlek? (egentligen än mindre, men 140 får väl duga annars...)

:rolleyes:

Kalimera
2008-03-26, 10:54
Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor för jag vet inte om jag ska fylla på lagret. Vad jag vet är att lagret ska tömmas innan jag tar beslut om fortsatt försäljning.

Celbe
2008-03-26, 12:22
Vad jag vet är att lagret ska tömmas innan jag tar beslut om fortsatt försäljning.

Janne, kan du inte tala om vad som finns i lager och i vilka storlekar så kan vi hjälpa dig att tömma det lite snabbare :D? Den vita tröjan t ex är jag stark spekulant på att köpa ett par nya av, om det finns kvar i rätt storlekar d v s.

Celbe

Kalimera
2008-03-26, 12:24
Det står vilka storlekar som är slut på beställningsidan. Exakt hur många har jag inte här, den uppgiften finns i en annan dator. Vita ska jag kolla senare, det finns bara några få kvar, har några beställningar redan. :)

Lissi
2008-03-26, 13:31
OM Du bara vill ha ett litet lager för försäljning så behåll de VITA!!!!!

Lissi - som har dessa som klar favorit!

Celbe
2008-03-26, 13:31
Det står vilka storlekar som är slut på beställningsidan.

Och där tittade naturligtvis inte jag...:o

Celbe

Lindiz
2008-03-27, 16:28
Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor för jag vet inte om jag ska fylla på lagret. Vad jag vet är att lagret ska tömmas innan jag tar beslut om fortsatt försäljning.

Är det OK att printa ut kalimeras logga och trycka en egen t-shirt (stryka på märke- alltså) åt den numera ganska välberesta fyraåringen? Han drar ju typ 116 nu och det finns ju inte att köpa? Han vill ju ha likadant som morsan! :D

Kalimera
2008-03-27, 21:26
Är det OK att printa ut kalimeras logga och trycka en egen t-shirJag är hemskt ledsen Lindiz, men jag vill ha kontroll över loggan, hur den ser ut och vad den används till, därför måste jag säga nej. :o

Lindiz
2008-03-27, 21:35
Jag är hemskt ledsen Lindiz, men jag vill ha kontroll över loggan, hur den ser ut och vad den används till, därför måste jag säga nej. :o

Det var därför jag frågade! ;)

Kalimera
2008-04-22, 09:44
Nu är det bestämt, vi kommer inte fylla på vårt lager av t-shirts och linnen innan sommaren. När de är slut är de slut. Så om du har tänkt klä dig som äkta kalimerian i Grekland 2008 är det hög tid att handla nu.