handdator

Visa fullständig version : Rum med utsikt?!


Mia62
2008-03-15, 17:14
Var inne på Kalimera för ett antal veckor sedan och då fanns nåt som hette "Rum med utsikt" en underbart trevlig del av Kalimera som jag längtade efter att läsa mer av. Var tog denna vägen? Har Janne lagt ner det projektet eller, nån som vet? Miabye_bye

Netwolf
2008-03-15, 18:49
Janne är tydligen väldigt uppbunden av arbete för närvarande. Tids nog så fortsätter han väl att publicera. Även jag är en av dem som väntar...
/Netwolf

Siri A
2008-03-15, 20:00
Ja, rumsutsikterna, ja, de hade jag helt glömt bort... Sen är vi ju en del som väntar på Bröllopsstoryn också, men vi får gott vänta lite. Janne jobbar ju för Grekland! ;)

Kalimera
2008-03-17, 12:53
Janne är tydligen väldigt uppbunden av arbete för närvarande. Tids nog så fortsätter han väl att publicera. /NetwolfStämmer bra det, har alldeles för mycket just nu, vilket i och för sig bara är kul. Har dessutom nu råkat ut för en förkylning med feber, ska ändå försöka läsa lite i forumet. Det är några dagar sedan.

Rumsutsikterna kommer senare, jag lovar, även jag vill återuppleva dem. De är ju en del av salladsboken. :)

Abi
2008-03-17, 13:14
Ja, salladsboken ja, finns det någon tidsplan på den?

bye_byeAbi

Kalimera
2008-03-17, 14:31
Ja, salladsboken ja, finns det någon tidsplan på den?Jag önskar att jag kunde svara på det Abi, men tyvärr har jag ingen tidsplan. Jag kan bara hoppas att jag hinner att skriva den klar, men när vet inte. :o

Abi
2008-03-17, 17:29
OK, tack för svar. Det får bli när det blir, "bättre sent än aldrig", heter det ju flabb_flab.

bye_byeAbi

ricky
2008-03-17, 17:41
:) När "rum med utsikt" blivit exponerade hade det varit kul med en rubrik som heter just "rum med utsikt" där alla som vill kan lägga in fina rumsutsikter, precis som man kan göra med Sol/mån-upp/nedgångar!

Mia62
2008-03-23, 19:11
Bra förslag att ha en rubrik "rum med utsikt". Det är det första jag gör när jag kommer till ett rum/lägenhet, kollar in utsikten. Man glömmer aldrig de underbara utsikterna och inte "katastrofutsikterna" heller!!!

Suz
2008-03-23, 19:21
Jag tycker också det varit en bra tråd att lägga ut "rum med utsikter".

Min favorit är : Isadora Apartments, Almyrida (Kreta) Jag blev tårögd när jag gick ut på balkongen. Det var så vackert..... En annan favorit är Faros , Aperanthos...
Hoppas få överträffa i sommar. Utsikten är så otroligt viktig. Som min dotter brukar säga:
"Mamma vill ha havsutsikt, jag vill ha pool och pappa vill ha en kall öl... "_B-anana

NewAnn
2008-03-24, 13:07
"Mamma vill ha havsutsikt, jag vill ha pool och pappa vill ha en kall öl... "_B-anana
:):):)