handdator

Visa fullständig version : positivt om Sterling

litentuva
2008-03-14, 08:27
Har precis bokat och betalt en resa med Sterling hem från Kreta i Augusti. När allt var klart såg jag att det var draget 44€ för en försäkring som jag ej hade valt. Jäklar tänkte jag, nu blir det struligt. Har hört en hel del negativt om Sterling och trodde inte att jag skulle få se röken av de pangarna. Döm av min förvåning när jag ringer upp och kommer fram direkt till en resesäljare och vips var pengarna återbetalade.
Har även sett här på forumet att det varit svårt, dyrt och lååång väntan när man försöker komma fram så jag blev glatt förvånad.
Vi har rest med Sterling förut och varit nöjda, kommer välja dom i fortsättningen också!klapp_klap

Nummret : 08-58 76 91 48

Netwolf
2008-03-14, 13:06
Skönt att höra att någon är nöjd också. Vi flyger hem med dem i sommar och det blir första Sterlingtrippen.

/Netwolf

ramses
2008-03-14, 15:42
Vi har åkt med Sterling flera gånger, och allt har fungerat. Har man otur och det strular, så spelar det nog ingen roll vilket bolag det är, man blir missnöjd. Att det kan uppstå problem är en sak, det viktiga är ju hur man blir bemött och att de är inställda på att fixa det hela.

alexandrap
2008-03-21, 07:59
Har rest med Sterling flera gånger och är alltid nöjd. Man slipper åka ut till Skavsta om man bor i Stockholm och riktigt låga priser om man har tur!
Deras trekantsmacka är en klassiker! :)