Logga in

Visa fullständig version : Hotell Mathiassos village?

Virre
2008-03-11, 05:08
Har precis bokar första resan till Naxos...ska bli riktigt kul! Mycket om och men innan vi bestämde oss för ett hotell dock...
Nu blev det Mathiassos village. Detta på grund av att det ligger nära stan, frukost ingår, bra pris, har pool och poolbar....

Vi bryr oss inte om lyx eller att det ligger nära stranden (moppe finns ju) men det måste ju vara relativt fräscht! Speciellt när vi ska bo där i 2 veckor...

Nu har vi tom 20 mars att ändra oss..så..

Jag undrar om det är någon som har bott på detta hotell eller känner till det? Är det okej?
Om inte okej...: Något annat förslag på hotell?

Ia
2008-03-11, 07:40
Tror det ligger litt "off" og et godt stykke fra strand...., men dere sier jo at det ikke gjør noe...
Personlig skulle jeg ha valgt noe annet. Å være avhengig av moped for å komme dere til starnd er jo litt stusselig når det er så mange fine hoteller med gangavstand til flotte strender (dyrt blir det også).

googlet litt på hotellet og fant litt delte meninger om stedet.
Hva har dere å velge i mellom?

Ia

Eva L
2008-03-11, 07:43
Vet inte när ni åker men i lågssäong finns det mycket att välja på till bra pris. Jag skulle välja att bo mer centralt. Rekommenderar Oniro som har ett bra läge och är välskött.

Eva

Ingegerd_Lasse
2008-03-11, 15:04
Vi tänker bo på Antony Studios
, finns med på presentationen av Naxos. Stora fina rum, nära till strand och centrum, trevlig ägare! Ingegerd

Virre
2008-03-12, 05:28
Tack för era tips!
Har kollat upp dem...men vi ska dock vara så bekväma så vi åker charter med Apollo och de verkar inte ha dessa hotell...

Har försökt jämföra med Apollos andra hotell, men i liknande klass som Mathiassos village så får man betala ca 2000:- mer/pers...tänker därför att det kan vara värt att bo längre ifrån stranden...?

Ligger hotellet inte ens med gångavstånd från stan?? Är det så långt från stranden så det blir jobbigt att åka moppe??
Ingen som har bott på hotellet?

...vilken ångest man kan ha...:o

Ia
2008-03-12, 09:03
Man får hva man betaler for...;) Det er nok en grunn til at dette hotellet er så mye billigere enn alt annet Apollo har..., og det er da avstanden til strand som ofte teller mest for de fleste.
Gangavstand til byen er det, tipper dere bruker ca. 6-7 min. til selve sentrum.
Det går busser ut til Agia Anna/Prokopios.., og i følge kartet til Apollo så er det ikke så ille langt til busstoppen , tror bussen går i den rette brede gaten på kartet som går opp fra havnen. (kartene til Apolo stemmer ikke alltid... og er ikke helt sikker på busstraseen da det er 4 år siden jeg var der og vi bodde i Agia Anna, så ta denne info med en klype salt...:))

(mulig bussen til strendene går like ved dette hotellet og at hjem så går den ned denne rette gaten da det er en del enveiskjøringer..??)

Hvis det er dette dere kan bruke for å reise så ser det jo ikke så helt galt ut i forhold til pris :rolleyes:

Moppe, ser jo greit ut, da dere ikke må innom sentrum for å komme ut til fine stendene...

Les på tripadvisor.com, der er det noen som har vært på dette hotellet. meningene er delte...

NaxosNille
2008-03-12, 11:53
Mathiassos ligger litt avsides, det er ikke til å komme bort fra. Men hvis dere ikke har noe imot å gå litt for å komme til stranden eller byen, er ikke dette noe problem. Naxos by er ikke så veldig stor, så noen moped er dere ikke avhengig av for å bo der.
Hvis det var meg som skulle reise, tror jeg likevel jeg ville byttet hotell til et som lå litt nærmere byen og stranden. Reiser dere med Apollo? I så fall er Spiros et supert alternativ, hvis dere vil ha basseng. Blue Sky (enkelt, men ok alternativ) ligger like ved siden av, og får bruke Spiros' pool. Iliovasilema har også pool og er sentralt plassert. Uten pool er Argo (med svensk vertinneflabb_flab), Thomais eller Asteria gode alternativer. Reiser dere på egen hånd er det mengder av hoteller å velge mellom. Da går dere enklest langs St. George-stranden og velger hvor dere helst vil bo. Ikke problem å få hotellrom.

Athina
2008-03-16, 20:44
Var hittar man Iliovasilimena? Vi skall bo på Ikaros som vi gjort innan men hade gärna hittat ngt mer centralt med pool även om det inte är farligt långt... Spiros var fullbokat när vi skulle ned.

NaxosNille
2008-03-17, 11:45
Iliovasilema har egen hjemmeside. Siden man ikke får ta med lenker her, anbefaler jeg at du tar et søk på Google, så kommer du rett til hotellet. Har hatt bekjente som har bodd der og de var veldig fornøyd. Ingen luksus, men veldig sentralt. Lykke til.

coanma
2008-04-06, 18:17
Apollo har Iliovasilema, men dette er hotellrom, og ikke studios.:o

Kerstin 9
2008-04-09, 13:48
Om Ileovasilema.
Det stämmer att Ileovasilema är ett hotell, men med samma ägare och nästan samma adress finns Aegeon apartments. Rent och snyggt och mycket trivsamt, nära till allt även till stranden. Rekommenderas varmt. K