handdator

Visa fullständig version : Sfakanakis Live


Asteri
2005-07-07, 10:27
Jag kan verkligen skatta min lyckliga stjärna. Jag har varit på Korfu i 2 veckor. Kvällen innan jag skulle hem den 30 juni så var jag och såg Sfakanakis live. En underbar konstert ute i det fria! En total obeskrivbar känsla wow.. jag lever fortfarande på minnet. Ang_elx

xristina
2005-07-07, 11:56
Nei og nei og nei!!!! snyft_drop Jeg har drømt om å se Sfak live i mange år, og fikk vite dagen før jeg reiste hjem, at han hadde konsert på Rodos 4 dager etter. __D Trøsten er at en kamerat av meg er nær venn av ham, og han kunne fortelle at Sfak planlegger konsert på Kos neste sommer. Gjett hvem som SKAL være der? bye_bye Og kanskje jeg treffer han på Kos i september, hvor han alltid er på 2-3 måneders ferie...

Han har en alldeles fantastisk stemme!

Lissi
2005-07-07, 12:13
Jo, utomhuskonserter i Grekland är något alldeles extra! Själv såg jag Nana Moskouri för några år sedan på Herodes Atticus i Aten och känslan när alla greker sjunger med i sångerna som de verkligen kan är otrolig!!
Vi får säga som Ving gör i sin reklam " Känslan sitter i länge!"klapp_klap

anoula
2005-07-07, 16:10
Måste också hålla med... det är något speciellt med utomhuskonserter i Grekland. Såg en konsert med Alexiou för ett par år sedan under en stjärnbeströdd himmel på en liten scen i Gamla stan på Rhodos. Helt magiskt... :rolleyes:

ragnhild
2005-07-10, 22:33
Jeg håper at du vil holde andre, Kos og Sfakanakis diggere oppdatert om tidspunkt for en evt konsert på Kos neste sommer. Da skal vår ene reise dit planlegges ut i fra det.