handdator

Visa fullständig version : Hälsningar från den svenska sommarn


Peckelalis
2008-03-04, 22:35
En vecka efter snöstormen kan vi promenera runt i t-shirt, och om vi har bra läge sola i bikini. I helgen vallfärdade alla på ön till det enda ställe som säljer glass den är tiden på året. Jag tänker på er därhemma som ännu har så långt kvar till sommaren. Här blir alla avstånd små..

Jag skickar lite värme, och en kula pistageglass!

Hälsningar från Paulina på Aigina/Aegina/Egina

Eva L
2008-03-04, 23:03
Jag är så innerligt glad för att vi äntligen fått lite riktig vinter här vid norrlandskusten. Skicka för allt i världen ingen värme hit.__D
Idag sken solen från en klarblå himmel och alla sportlovslediga barn kunde åka skidor i mjuk, fin och nyfallen snö.

Eva

naxoss
2008-03-04, 23:04
Och jag är inte det minsta avundsjuk........!

Lena

Lissi
2008-03-05, 06:35
..och jag har just sett att det är kallt och lite snö på taken här i Lund och blir SÅ arg!!!__D__D
Jag gillar inte kyla!!

Lissi

Birgitta63
2008-03-05, 07:18
Håller med dig Lissi. Nä inte snö....Vaknade nu på min lediga dag och snön ligger kvar som kom i gårkväll.
Birgitta 63:rolleyes:

Abi
2008-03-05, 11:31
I Kalmar har vi ingen snö, och solen skiner, så det blir nog en promenad på min lediga dag flabb_flab. Men jag får nog klä på mig bra, det blåser lite, och är ingen hög temperatur ;).

bye_byeAbi

june
2008-03-05, 12:29
__D__D__DJa så känns det idag efter de mm snö som kom igår kväll, men nu har vi +10 i solen så jag hoppas det försvinner fort.....
/June
Som oxå hatar snö och kyla

PS
Skicka gärna hit lite värme från Grekland. Emotages tacksamtflabb_flab

Peckelalis
2008-03-05, 13:45
Nä, nu ångrade jag mig. Med elbolagsstrejk kan vi nog behöva all naturlig värme själva inatt..

KosAnn
2008-03-05, 15:42
Var ute i solen under lunch idag. Solen värmde så himla skönt. Kändes svårt att gå tillbaka till jobbet igen.
Tycker inte heller om kyla. __D
Tänk! Ett varmt turkosblått Medelhav, en vit sandstrand och solen som värmer min blekfeta kropp. Det kan jag drömma om. klapp_klap
Gôtt att någon får lite värme någonstans i världen.
Men, vi får ta Turmässan i nästa helg och där kan man få drömma lite till.
/Annika