handdator

Visa fullständig version : katelios ?


Camamis
2008-03-02, 10:13
Jag och mina föräldrar har bokat en charter resa till katelios i sommar. Jag har läst att det är en ganska liten by.
Är det någon som har varit där eller vet något om den lilla byn?
flabb_flab

Panakakis
2008-03-03, 20:45
Hej Camamis! Jag har rätt många gånger passerat orten Kato Katelios när man åker till Skala men har inte så mycket att berätta om denna mer än att det är en liten ort och man ser att det är nära till badet. Ca 6 km till Skala och nästan 3 mil till Argostoli.

Hälsningar PANAKAKIS

Kalimera
2008-03-05, 17:08
Är det någon som har varit där eller vet något om den lilla byn? flabb_flabDet är mycket riktigt en liten by, 3-4 tavernor och några hotell är vad som finns. Med andra ord får ni det lugnt. Hyr en bil, det finns massor att se och göra på Kefalonia.

Camamis
2008-03-09, 13:25
Finns det någon möjlighet att hyra någon bil utan tak i närheten av Katelios?Det är mycket riktigt en liten by, 3-4 tavernor och några hotell är vad som finns. Med andra ord får ni det lugnt. Hyr en bil, det finns massor att se och göra på Kefalonia.

Kalimera
2008-03-09, 15:13
Finns det någon möjlighet att hyra någon bil utan tak i närheten av Katelios?Vet inte, hör med Apollo, för det är väl dem ni åker med. Finns det biluthyrare i Katelios borde de ha öppna bilar också.