handdator

Visa fullständig version : Kokari Hotel Athena


Grekaliam
2008-02-15, 22:40
Hej! Skall eventuellt boka resa på Hotell Athena på Kokari. Har du möjligtvis varit där? Vill du berätta om dina upplevelser blir jag glad....

/Grekaliamklapp_klap

Ullis 69
2008-03-05, 23:34
Hej

Vi var på Samos för tre år sedan, bodd ei Kokkar och på hotell Athen! Vi tyckte att allt var bra, bra städat och trevlig personal. De pratade då mest tyska men en kvinna var duktig på engelska åxå! Frukosten var som på många ställen, densamma varje dag! Dock brukade de variera lite.... Bla. så hade de yoghurt och honung som var nytt för oss då! Onyttigt kanske men guuud så gott! Hotellet ligger bra till inget som störde. Poolen va okej, fast där va vi inte så mycket! Ett hotell i bra anda som jag kan rekomender!! Åker tillbkas till Samos och Kokkari i sommar och längtar så... Kokkari är en liten mysig hål..inte bästa stranden, men dessa kvällar .....Så vackert!

//Ullis

maggione
2008-03-09, 21:33
Kokkari är jättemysigt på kvällen med alla restaurangerna längs med hamnen......bada kan man ju göra någon annanstans, finns fina badställen inte så långt därifrån! Vi bodde i Kokkari en sommar, hos Lefteris. Vi var jättenöjda med våra 14 dagar! Annars brukar vi bo i Kalami lite utanför Samos Town.....

Riitta
2008-03-09, 21:43
Vi har också varit i Kokkari två gånger och bott hos Lefteris:)Senast vad dock ca 15 år sedan:o Har Lefteris sitt hotell i någon resekatalog nuförtiden?
Tyckte om och vandra bakom byn i den fina naturen. Maten var också god. Har ätit min första giros i Kokkari och kommer fortfarande ihåg hur god den var:p
Hoppas verkligen att jag kommer dit någon mer gång:)

Riittabye_bye

Grekaliam
2008-03-21, 02:14
Tack så mycket för ditt svar Ullis. Jag reser dit vecka 22 i slutet på maj. Skall bli så skönt.


Hej

Vi var på Samos för tre år sedan, bodd ei Kokkar och på hotell Athen! Vi tyckte att allt var bra, bra städat och trevlig personal. De pratade då mest tyska men en kvinna var duktig på engelska åxå! Frukosten var som på många ställen, densamma varje dag! Dock brukade de variera lite.... Bla. så hade de yoghurt och honung som var nytt för oss då! Onyttigt kanske men guuud så gott! Hotellet ligger bra till inget som störde. Poolen va okej, fast där va vi inte så mycket! Ett hotell i bra anda som jag kan rekomender!! Åker tillbkas till Samos och Kokkari i sommar och längtar så... Kokkari är en liten mysig hål..inte bästa stranden, men dessa kvällar .....Så vackert!

//Ullis