handdator

Visa fullständig version : Konserthuset Megalo Musikis i Saloniki?


eija
2008-02-11, 13:34
Hej!
Jag har försökt genom att googla söka efter de officiella webbsidorna av konserthuset, men har inte lyckats att hitta passande, alltså såna där man kanske kunde köpa biljetter. Vet nån om det finns i allmänhet sådana online-sidor eller ska biljetter köpas hos nån agent? Läste att Dalaras har en konsert där i maj. Jag ska vara i Grekland på samma vecka, men tyvärr i Athen och på Paros
klapp_klap!!!

mvh/Eija

Frappe
2008-02-11, 15:11
Hej Eija,

Stämmer det ,han är där den 10 Maj. Hemsidan är www.tch.gr finns även på engelska. Megaro Musiki i Athen har hemsida www.megaron.gr

Lycka till

Camilla

Lissi
2008-02-11, 19:20
ÅH....Vilken lycka att jag fick se länken till Megaro Mousiki i Aten!!
Jag såg att Dalaras sjunger 2 kvällar den vecka vi är där så nu har jag preliminärbokat så får vi se om det finns biljetter! Vi ska få bekräftat så snart det går...HÄRLIGT_B-anana_B-anana

Lissi

Frappe
2008-02-12, 08:35
ÅH....Vilken lycka att jag fick se länken till Megaro Mousiki i Aten!!
Jag såg att Dalaras sjunger 2 kvällar den vecka vi är där så nu har jag preliminärbokat så får vi se om det finns biljetter! Vi ska få bekräftat så snart det går...HÄRLIGT_B-anana_B-anana

Lissi

Vad bra och hoppas Ni kan gå, Megaro är verkligen värt ett konsert besök!

Camilla

eija
2008-02-12, 19:23
TACK för adressen!
Märkte mitt skrivfel: Megaro borde det naturligtvis vara!!! Sorry!
Hoppas Lissi, att du ska ha en fantastisk kväll!
Eija

Lissi
2008-02-12, 19:40
Hoppas Lissi, att du ska ha en fantastisk kväll!
Eija


Ja, det hoppas vi! Vi har just fått bekräftat att vi har 2 biljetter på nionde rad på ena sidan..det var nästan utsålt! Spännande är det för vi är egentligen inte SÅ förtjusta i rembetika, men DALARAS gillar vi stort så det ska väl vara han som frälser oss då:D

Lissi - som hoppas att inte strejk förstör resan

Riitta
2008-02-12, 19:42
Härligt Lissi:)Hälsa Dalaras;):)

Riittabye_bye