handdator

Visa fullständig version : Bosted Ios ?


Ia
2008-02-09, 11:03
Hei.

Noen som kan anbefale bosted, (gjerne med pool, men ikke et must) på Ios i midten av Juni.
Vil gjerne bo i gangavstand i Chora og gangavstand til strand...er det mulig?

jeg og sønnen reiser først nedover, mens datteren og hennes venninne kommer noen dager senee..., vi blir selvfølgelig beordret bort fra denne øya påfølgende dag...;)... De vil vel ikke feste med modern i nærheten forstår jeg :D

Har sett på Katarina..., har det en grei gangavstand til chora?

Ia

Ioslina
2008-02-09, 12:19
Känner igen namnet och vet att jag sett det någonstans.........annars finns Pension La Luna. Men sök på accomodations
så ser du många hotell/pension där! Lycka till!

:confused:
(fick jag ge tips om länken??)

Lenalu
2008-02-11, 07:25
Hotel Katerina ligger på gångavstånd både till Chora och till Mylopotas, helt perfekt läge, med ett härligt poolområde och underbar utsikt mot
havet. :)

/ Lena

Ia
2008-02-11, 07:57
Takk, ja har tittet på det stedet og prøvd å få kontakt om pris.., men det har vært lettere sagt enn gjort :(
Var alikevel litt usikker på beliggenheten...

Da skal jeg fortsette med prøve å få kontakt ;)

Ia

Eva L
2008-02-11, 16:00
Jag bodde på Princess Sissy förra året i början av juni. Det ligger mellan hamnen och Chora i gränderna. Fin utsikt. Några bilder med utsikten från rummet finns i mitt resebrev. Jag vet inte om det finns större rum. Jag hade
ett ganska normalstort eller mindre rum med kylskåp och badrum. Ingen pool.
Relativt enkelt med bra städning. Betalade 20 euro per natt. Trevligt ägarpar som jag ofta tog en kaffe eller drink med på em.

Eva

Ia
2008-02-24, 19:55
Har fått et svar fra Katarina på Ios med pris pr. natt for 50 euro. (rom for 2 i midten av Juni)
Syntes det var dyrt, noen som har erfaring om pris på tilsvarende botilbud på Ios i denne perioden (altså med pool)? Sjanser heller på å dukke opp uten å ha bestilt noe og heller tar det vi får...

Ia

Kalimera
2008-02-25, 15:38
]Visserligen är Katarina ett synnerligen bra boende med fin pool och fantastisk utsikt över Mylopotas beach, men 50 € i mitten av juni låter lite för mycket. Jag tror nog att du hittar mycket billigare på plats, det finns många ställen som har pool.

Ia
2008-02-25, 15:54
Takk Janne ;) , ja jeg synetes også det hørtes litt i overkant ut..., nå pleier ikke vi og bestille bosted med pool, men tenkte vi skulle skeie ut litt på første øy nå som det bare er jeg og sønnen som reiser... Datteren og en venninne kommer et par dager etter og er også litt intresert i katarines bosted , men deres budsjett holder illefall ikke...

Nei, vi venter til vi kommer ned og så kan vi på plass lete etter noe fint til jentene når de kommer (og vi må forlate åstedet...)

De har forresten fått et tilbud på Francesco, ca. 35 e. for et rom, men etter som jeg leser ser det ut for at det kanskje blir litt vel mye "ball" der..? Kan kanskje være lurt å ha et rolig sted og trekke seg tilbake til når man er trøtt og sliten etter party natt og dag...

Ia

Kalimera
2008-02-25, 16:13
De har forresten fått et tilbud på Francesco, ca. 35 e. for et rom, men etter som jeg leser ser det ut for at det kanskje blir litt vel mye "ball" der..Där skulle jag inte bo om jag vore du, kanske om du hade varit yngre. ;) Prova med Pavezzo Guest House strax utanför Chora, mot Mylopotas. Det är väldigt trevligt. Härlig utsikt över dalen och ut över havet. Angela är nästan alltid i hamnen när båtarna lägger till. Annars: +30 6977046091

Ia
2008-02-25, 17:15
Det er min datter (18) og hennes venninne som har fått det tilbudet..;)Men selv om de er unge så råder jeg dem heller til å bo et roligere sted hvor de kan hente seg inn etter ville netter på "byen" :cool:
Har som du fått intrykk av at der råder det party døgnet rundt...

Takk for tips, skal sjekke det opp :)

Ia