handdator

Visa fullständig version : Tack Hasse..


Athanasia
2008-02-08, 10:24
Tack för att Du och Bettan delade med Er av Er vistelse på Lesbos,Härligt resebrev,skrattade igenkännande åt Dina räddningar av flygfän,brukar göra likadant..flabb_flab

Siri A
2008-02-08, 11:22
Härligt resebrev säger jag också! klapp_klap

Hasse
2008-02-08, 16:48
Tack tack bye_bye
Både insekterna och en mängd andra händelser på resan var väldigt roligt att få ner på pränt efter flera försök under andra resor.

Att skriva resebrev är både roligt och nyttigt, särskilt för att minnas allt som hände för egen del. Jag delar även glatt med mig.



Hasse :cool:

Annki
2008-02-08, 17:22
Ett stort TACK från mig också Hasse och Bettan för att ni på ett så levande sätt delade med er av intryck och upplevelser av en ö där jag själv inte varit.....ännu.
Det kändes nästan som om man själv var med.
Ett härligt resebrev som lockade till många igenkännande skratt!

Ann-Kristin bye_bye

kari
2008-02-08, 22:55
Jeg gleder meg til å lese, har ikke hatt tid enda bye_bye Kari

turbolisa
2008-03-13, 23:42
Tack Hasse för ett härligt resebrev om Lesvos. Har itne varit inne på Kalimera på rätt länge men i kväll såg jag att det kommit ett nyhetsbrev och gick in för att kolla. Såg då att någin skrivit nyhetsbrev från ön :).

Har läst med mycket nöje och kände verkligen att du fångat känslan från Plomari, som jag känt sedan 1981 då jag kom dit första gången.
Råkade ju göra klassikern att träffa en kille där så jag kom ju sen inte iväg till så många andra ställen i Grekland ;)
Även om vi eftter några år separerade och jag flyttade tillbak till Sverige för gott så känner jag alltid när jag kommer tillbaka dit att jag kommer "hem"

Några av dem du nämnde därifrån känner jag väl till och Platanos och stället där de spontans spelade musik på kvällen är det en av mina bästa väninnor och hennes familj som har.
Kul att ni gillade Lesvos, det gör jag också, även om kärleken till killen försvann så gjorde inte kärleken till byn och dess befolkning det.

Tack än en gång för en härlig läsning
/ turbolisa