Visa fullständig version : Äkta gyros på PDOL
Elisabet
2005-06-30, 18:37
Jag har pratat med Andreas som äger Kafé Kafelino i Luleå idag. Han berättade att han har beställt grejer från Grekland för att göra gyros i ett tält på Piteå Dansar och Ler (www.pdol.se/) och på Luleåkalaset (www.kalaset.se/mainmeny.html). De ska spela grekisk musik hela dagarna lovade han klapp_klap
Så ni som har vägarna åt det hållet då - missa inte Norrlands, kanske Sveriges, bästa gyros!! :p
Och nej, jag får inget för att säga så bye_bye
Jag har pratat med Andreas som äger Kafé Kafelino i Luleå idag. Han berättade att han har beställt grejer från Grekland för att göra gyros i ett tält på Piteå Dansar och Ler (http://www.pdol.se/) och på Luleåkalaset (http://www.kalaset.se/mainmeny.html). De ska spela grekisk musik hela dagarna lovade han klapp_klap
Så ni som har vägarna åt det hållet då - missa inte Norrlands, kanske Sveriges, bästa gyros!! :p
Och nej, jag får inget för att säga så bye_bye
Och när skall man ta sig till Lule,för att uppleva detta:D
Mikke kanske kan köra mig dit med hojen:D
Riitta
Elisabet
2005-06-30, 19:37
Och när skall man ta sig till Lule,för att uppleva detta:D Datumen står på hemsidorna, men 27-31/7 är det i Piteå och 4-7/8 i Luleå.
Mikke kanske kan köra mig dit med hojen:DVad KUL det skulle va!! Ni kan ju stanna hela veckan så röjer vi grekiskt på båda festivalerna _B-anana
.......ska man inte ha dubbat årerunt nörr öm Dalälva??
Mikke
.......ska man inte ha dubbat årerunt nörr öm Dalälva??
Mikke
Då kan vi ju ta din cykel, den har ju dubbdäck året runtflabb_flab
Riitta
......åh Riitta, det kommer du ihåg attjasa....devasomattans..vicke minne...:)
Kanonväder ida i Kallsta, perfekt hojläge.....redan 40 mil körda.....
Bränn inte upp er nu, för det ska visst bli ännu varmare säger de som vet....
Mvh,
Mikke
(KfK)
Och du glöm inte din kära Hedvig för den där hojen;) :)
Riitta
karinafp
2005-07-01, 09:24
Bränn inte upp er nu, för det ska visst bli ännu varmare säger de som vet....
Ja, i KARLSTAD, ja!!! Det stod specifikt nämnt i tidningarna. Här på ostkusten blir det betydligt molnigare... :(
Å andra sidan lär jag inte ha tid att ligga ute i den eventuella solen de närmaste veckorna; idag ska vi börja måla i nya huset, och nästa helg flyttar vi in... och sen är det Karpathos som gäller! _B-anana_B-anana_B-anana
Karin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.