handdator

Visa fullständig version : Boende i Kamari


Janérik
2008-01-23, 22:45
Hej!
Jag försöker hitta lite vettiga studios till vettiga priser i Kamari. Google hjälpte mej att hitta ett hotell som heter Blue Waves där man skulle få bo för € 42-48 i juni om man förbokar (vilket jag inte hade tänkt göra).
Finns det någon här som har erfarenhet av detta hotell? Ser ju fint ut på bilderna.
Även förslag på andra boenden (inte nödvändigtvis bara i Kamari) mottages tacksamt.

Mvh Janérik

Hasse
2008-01-24, 07:15
Oj oj oj, jag fick gräva långt tillbaka i minnet men år 2000 bodde vi en vecka på Blue Waves. Det var vad jag minns, ett bra boende. Vi hade då inte skaffat oss så mycket erfarenhet av Grekland (Parga -99 + då) men nog minns jag att vi var nöjda med både boende och Santorini i allmänhet.

Nu minns jag inte om det fanns rum åt båda hållen i byggnaden men bor man som bilderna på deras hemsida visar så tycker jag man kan vara glad över den utsikt man får. Hotellet ligger ju väldigt nära berget som man kan se, så det blir en del gångavstånd från övriga Kamari.

Vad jag dock inte kan bedöma är de priser du har fått, vi hade charter den veckan.



Hasse :cool: