handdator

Visa fullständig version : Längre boende


Gatlin
2008-01-17, 00:27
Hej alla glada Kos-älskare! :D

För att muntra upp mig själv lite i regnrusket sitter jag och tänker på Kos och den kommande sommaren. Jag planerar att ev stanna i Kos ett par månader då _B-anana Så då tänkte jag att det kanske är någon här som vet ungefär vad man får betala i mån för ett boende? Jag har för mig att jag frågade för 2 år sen på nåt ställe i kos och fick då svaret 300 Euro.. Stämmer de på ett ungefär lr kan man hitta billigare om letar lite?

aris4
2008-01-19, 10:47
Hej hej!!:)

Det kan nog stämma ganska bra om du tänkt stanna i närheten av Kos stad. Det beror väl kanske på oxå hur stort du vill ha och vilken standard. Det varierar.

Har du ingen kontakt där nere? Om du är ute i tid så brukar man kunna välja lite bättre och om du har kontakter så kan ju de hjälpa dig.
När har du tänkt dig att åka?

Om du inte har nån kontakt så kan jag kanske kolla med mina bekanta.
Ge mig bara några tips där du skulle kunna tänka dig och vad det får kosta så får jag se vad jag kan göra.;)
Jag kan ju i alla fall höra mig för.:)

Ska du jobba eller bara njuta?:rolleyes::cool:

Jag kan tyvärr inte svara dig under helgen här för jag kommer inte ha tillgång till dator men nästa vecka så.

Ha de bra så länge o vi kanske hörs.
Sannabye_bye

Gatlin
2008-01-23, 20:40
Jo Kos stad hade ja def tänkt mig. Stort behöver de absolut inte vara å ja har inte så mycket krav på standard heller. Det som vore bra är ju om det finns tillgång till kokmöjligheter å kylskåp. Bodde på ett annat ställe förut och där hade man gemensam tillgång till köket å de funkade bra.

Tror att ja åker i maj. De vore jättesnällt om du skulle vilja höra dig för :)
Funderar ev på att jobba lite, men ja får se, de beror på hur länge pengarna räcker ;)

Åå, va ja längtar _B-anana

aris4
2008-01-26, 17:49
Hej igen!!

Har ännu inte fått kontakt med dem därnere men ska försöka igen. Får se om jag kan hjälpa dig.
Ska se om jag kan få fram namn o tfn om de har nåt att tipsa.
Ha en trevlig helg!!
Sanna

Gatlin
2008-01-29, 20:23
Ja hör gärna av dig om du får veta nåt :)
Hare så bra!
/Helena

aris4
2008-02-11, 22:38
Hej Gatlin!!

Tyvärr, jag har fortfarande inte hört nåt från Kos men misströsta inte. Ska försöka igen.
Sanna

aris4
2008-02-26, 18:40
Hej Gatlin!

Har haft en hel del annat att ta tag i så det har inte blivit nån tid över för att kolla lägenhetspriser m.m.:o
Kanske du redan har kollat själv. :rolleyes:

Jag ska göra ett försök igen men hoppas det redan löst sig för dig.

Sannabye_bye