handdator

Visa fullständig version : Träff i Göteborg !!


kos44
2008-01-13, 18:01
Dags för en Kalimera träff!.Förslag på datum. Lördag 15 mars samma dag som tur mässan öppnar?bye_bye`
mvh.ulf&annika_B-anana

Riitta
2008-01-13, 18:38
Det låter ju bra för min del:) Men då kunde vi ju gå och äta kanske vid 15 tiden så ingen behöver jäkta till tåget och liknande:rolleyes:
Andra får komma med sin mening:) Vore ju trevligt att dom som inte kunde förra gången kunde komma nu:)

Riittabye_bye

naxoss
2008-01-13, 20:49
Tycker det låter som en bra idé. Ser fram emot att träffas igen. Tycker i och för sig att tre är tidigt men du har en poäng med er som inte bor i Göteborg.
Vilken taverna? Jag röstar på Lilla Tavernan elller Paros. Sedan tycker jag att Rhoos på Bangatan är väldigt bra också. Fler förslag?

Vi ses.

Lena

Kirios
2008-01-18, 21:16
Låter trevligt. Vi kommer troligen. Vid 3-tiden blir bra, då går det att ta tåget i stället för bussen hem.

B&F

nilam
2008-01-18, 21:21
Låter trevligt. Vi kommer troligen. Vid 3-tiden blir bra, då går det att ta tåget i stället för bussen hem.

B&F

hmmm...går inte sista tåget kl.17 mot trollhättan? Sista tåget som går mot Åmål iaf.:mad: Nej det blir nog att hoppa träffen denna gångn med...har en hel helg i Göteborg den 29 feb- 2 mars... hade hoppats på en träff då:D

Malin

Kirios
2008-01-18, 22:23
hmmm...går inte sista tåget kl.17 mot trollhättan? Sista tåget som går mot Åmål iaf.:mad: Nej det blir nog att hoppa träffen denna gångn med...har en hel helg i Göteborg den 29 feb- 2 mars... hade hoppats på en träff då:D

Malin

Det går ett tåg 20:08, men tyvärr inte vidare till Åmål.

B&F

Riitta
2008-01-18, 22:46
Jag som tänkte att om vi tar träffen på eftermiddagen,så hinner ni också hem:o
Riittabye_bye

Janérik
2008-01-18, 22:51
Hmm, jag har ett halft löfte om att få åka på resemässan och då skulle vi naturligtvis också komma på denna träff. Vi bor troligen på något Best Western hotell i närheten av något roligt om det finns.

Mvh Janérik

Netwolf
2008-01-18, 22:53
Det låter ju bra för min del:) Men då kunde vi ju gå och äta kanske vid 15 tiden ...

Ja, varför inte. Grekisk lunchtid. Det hade vart sköj.

/Netwolf

Riitta
2008-01-18, 23:22
Det skulle vara kul om ni Janerik och Netwolf också kunde kommaklapp_klap
Riittabye_bye

Hellen
2008-01-18, 23:30
Vi kommer med!
Kul att vi verkar bli många denna gången. Var skall vi vara?
// Helén & Roger

pawik
2008-01-19, 10:02
Låter kul. Skall försöka komma.

/pawik

MIAS
2008-01-19, 12:34
Vi kanske får plats på Lilla Tavernan allihop om vi är så tidigt ute, men jag är öppen för andra förslag också. Jag kommer alltså också gärna, dottern, kanske säger hon...

Miabye_bye

naxoss
2008-01-19, 13:01
Jag kommer också.
Lilla Taverna tycker jag är ett bra förslag. Vad säger ni andra?

Lena

Riitta
2008-01-19, 14:47
Det är alltid bra:)Och om vi är där så tidigt så borde vi ju få plats också:rolleyes::)

Riittabye_bye

Hellen
2008-01-21, 10:26
Lilla Tavernan blir perfekt. Vi syns!
// Helénbye_bye

sahar
2008-02-11, 19:56
Hej!
Ett tag sedan man kikade in här. Det låter trevligt med en kalimeraträff, jag har dock flyttat från Göteborg och bor i Lilla Edet men ser framemot att få träffa er.

Riitta
2008-02-11, 20:25
Trevligt och se dig Saharklapp_klapVore kul om du också kunde komma. Det var så länge sedan:)

Riittabye_bye

Janérik
2008-02-11, 20:53
Och jag som hade tänkt mej både på resemässan och Kalimeraträff och så har vi en kompis som av årets alla helger har valt just den helgen för att gifta sej. SUCK!!!

Mvh Janérik

Riitta
2008-02-11, 21:01
Nej,säg att han får ångra sig:o;)

Riittabye_bye

Hellen
2008-02-11, 21:54
både på resemässan och Kalimeraträff och så har vi en kompis som av årets alla helger har valt just den helgen för att gifta sej. SUCK!!!
Mvh Janérik

Det är ju tre önskningar i ett, och det går ju inteAng_elxflabb_flab

Nej,säg att han får ångra sig:o;)
Riittabye_bye

Ångra sig är väl lite att ta i....Ang_elx, men att flytta bröllopet borde ju gå...;)flabb_flab

Synd att det kolliderar, men vi får se till att det blir tradition med Kalimeraträff i kombination med TUR-mässan, så löser det sig.
// Helén

Janérik
2008-02-11, 22:10
Hon börjar nog se mera och mera ut som att vi inte ska försöka flytta bröllopet längre fram åtminstone, jag får väl satsa på nästa års resemässa i stället.

Mvh Janérik

aris4
2008-02-11, 22:32
Hej allihop!!

Vet inte om jag kan just då men jag skulle jättegärna vilja komma om jag kan. Har aldrig varit med på en Kalimera träff men vill JÄTTEGÄRNA!!!

Känner ju i alla fall Mia o Mathilda!!!:)
Men skulle oxå vara roligt att träffa fler trevliga Kalimeror.;)

Ska försöka o komma.

Netwolf
2008-02-12, 09:17
Och jag som hade tänkt mej både på resemässan och Kalimeraträff och så har vi en kompis som av årets alla helger har valt just den helgen för att gifta sej. SUCK!!!

Mvh Janérik

Vad trevligt! Då blir det ett grekiskt bröllop på Lilla tavernan om du får med dig sällskapet ;)

Paulina
2008-02-15, 11:55
Count me in! :)

Aase
2008-02-15, 12:08
Hejsan alla
Detta låter jättekul. Vi har aldrig varit på Kalimeraträff tidigare trots mångårigt kalimerastuderande. haha där fick jag krånglat till det.
Jag och man kommer med all sannolikhet. Det skall bli roligt.

Åse

Riitta
2008-02-24, 18:25
Om jag har förstått rätt på Lilla Tavernas hemsida så tar dom inte emot bokningar på lördagar och söndagarAng_elx
Har skrivit ett mejl till dom i dag och frågat ifall dom har plats för oss kl. 16 lördagen den 15/3:) Får se ifall det kommer något svar. Annars får jag väl ringa om några dagar. Skrev att vi blir nog ca 15 pers:)

Nu är det ju inte så många veckor kvar:rolleyes:

Riittabye_bye

Riitta
2008-02-24, 21:15
Har nu fått ett trevligt och snabbt svar från Lilla Tavernan:)
Det var inga problem om vi kommer före 18 den 15/3:)
Dom ville veta mer exakt hur många vi blir, så jag lovade meddela detta en vecka innan:)

Kan vi bestämma att vi träffas där kl.16 den 15/3
Och att ni som kommer skriver det här senast en vecka innan så jag kan ge dom besked då:)

Riittabye_bye

Carin
2008-02-26, 18:36
Hej alla!
Det var ett tag sen... Hoppas att ni får det mysigt på Lilla!! Kan tyvärr inte deltaga denna gång då jag skall jobba just på resmässan. flabb_flab
Så när ni kommer till SJ:s monter.. Hugg tag i mig!!! :)
bye_bye

aris4
2008-02-27, 08:56
Hej!

Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma heller.
Hoppas kunna komma med nån gång, det skulle vara så kul.
Ha så trevligt i alla fall!!:)bye_bye
Sanna

KosAnn
2008-02-27, 15:51
Ja, som sagt, Ulf och jag kommer. Vi ser fram emot lite grekiskt igen. Naturligtvis även att träffa lite Kalimeror. :D

Vi synes den 15/3 klockan 16.00 med stora magsäcken och stora plånboken. :p

Vi måste ju diskutera resmässan.

Annika & Ulf

Kirios
2008-03-01, 22:05
Vi kommer. Det skall bli roligt att ses igen.

Kirios

Riitta
2008-03-07, 19:30
Bara en liten påminnelse om Lilla Tavernan den 15/3 kl.16.00:)Räknar med att ni som har sagt att ni kommer, gör det och att ni som har tvekat bestämmer er snart:rolleyes: Har räknat att vi blir ca 15 pers. som det ser ut nu och tänker mejla om det till tavernan på söndag. Tror inte att några personer hit eller dit gör så mycket. Bara dom vet ungefär:)

Riittabye_bye

Themis
2008-03-08, 12:52
Jag kommer! :)

Riitta
2008-03-08, 14:12
Trevligt Themisklapp_klap
Riittabye_bye

Riitta
2008-03-09, 19:45
Har haft kontakt med Lilla Tavernan i dag och skrivit att vi blir ca 15 pers. som kommer dit på lördag kl.16:)Vi var välkomna. Så då träffas vi där och kanske råkar vi på varandra på TUR mässan också:)

Riittabye_bye

naxoss
2008-03-13, 08:29
Hej
Har tyvärr fått förhinder men försöker avvärja det. Har inte lyckats ännu men jag kommer att dyka upp om jag lyckas. Annars får ni har det så trevligt utan mig denna gång.

Lena

Riitta
2008-03-13, 19:43
Hoppas det ordnar sig:)Annars blir det ju flera träffar:rolleyes:

Riittabye_bye

Themis
2008-03-14, 16:15
Det har verkligen gått troll i träffarna för mig.. :(Är bortbjuden på kvällen, men blir tvungen att åka 2h för tidigt pga bristande kommunikationer till obygden. Jag som hade räknat med att hinna med båda.

Men nästa gång, då!!

Riitta
2008-03-15, 07:52
Ser ut och bli en fin TUR-mässa och Kalimeraträffdag:) Till och med solen tittar fram:rolleyes:
Synd Themis att det körde ihop sig,men så blir det ibland:o
Det skall bli trevligt och träffa er som kommer på eftermiddag:D


Riittabye_bye

aris4
2008-03-15, 09:07
:) Hej !!

Jag önskar er som ska på turmässan o kalimeraträffen en jättetrevlig dag och hoppas ni har en fortsatt trevlig träff på restaurangen förstås.bye_bye

Paulina
2008-03-15, 09:30
Hej! Stort tyvärr (hoppas det inte ställer till problem!) blir jag tvungen att avboka min närvaro i sista stund! :( Det är verkligen tråkigt; hoppas få träffa er nästa gång!

/P.

Aase
2008-03-15, 10:01
Hejsan alla
Här sitter vi och kommer inte iväg på varken TUR mässa eller Kalimeraträff.
Min man har skadat sig när han spelade badminton igår. Nu haltar han omkring under svåra smärtor. Enligt läkaren blir det antagligen ingen mer badminton utan han får fortsättningavis gå stillsamma promenader. Muskelbristning blev utlåtandet.

Ha det så kul idag och ta gärna en ouzo för oss också.

Åse (och en haltande Lasse)

kos44
2008-03-15, 19:35
Tack alla för en trevlig kväll! Igen. :D Maten var helt OK, fast den slank ner så fort att jag nästan inte hann reagera. Måste ju hinna prata också. ;););););););) Åtminstone tycker frugan att jag är pratglad. hohoho...

Ser fram emot nästa träff, som förmodligen då blir till hösten. (efter våra Greklandsresor)

-Mia! Hur är det man sjunger i en av Melodifestivallåtarna? "Kärleken är evig!" :p Go Karpathos!

Ha en fortsatt gó helg på er alla!
Mvh Ulf o Annika _B-anana_B-anana_B-anana

naxoss
2008-03-15, 20:45
Hej
Lyckades inte komma idag. Hoppas ni hade det trevligt. Tror jag i och för sig att ni hade. Hur många var ni?

Lena

Hellen
2008-03-15, 23:33
Vi hade ju som många andra lyckats dubbelboka oss, men det gick ju utmärkt att kombinera, det blev en i vårt tycke lite väl kort träff, men vi är ju hockeynördar....
Nöjda med kvällen både vad det gäller en dos Grekland och Frölundas relultatflabb_flabflabb_flab

Vi var 11 stycken, hoppas på större uppslutning till hösten, Lilla Tavernan rules eller??!

Riitta
2008-03-16, 08:33
Det var trevligt och träffas igen:)Det börjar bli sanna gäng som samlas:D Känns som att vi börjar känna varandra nu:) Maten var väldigt god som vanligt. Känner mig mätt fortfarande:p Hoppas att ni som inte kunde nu,kan komma nästa gång:)

Mässan, för Greklands del var sisådär mittimellan. det har varit både bättre och sämre årAng_elx Samosmonter var trevlig. Där bjöds det på någon god efterättsvin och jag lyckades få en present också:rolleyes::)

Riittabye_bye

Annki
2008-03-16, 11:06
Tack allihop för en trevlig kväll! God mat och trevligt sällskap på grekisk taverna.......vad mer kan man önska?
Se fram emot en ny träff till hösten.

Ann-Kristin bye_bye

MIAS
2008-03-16, 12:59
Ja, det var en rolig kväll:). Trevligt att träffa er allihop igen! Lyssnade på melodifestivalen på radion under bussfärden hem till Uddevalla, så färden hem gick ganska fort ändå...Då ses vi väl till hösten igen om vi inte råkar på varandra i den grekiska övärlden innan dess;).

Ha det gott så länge!

Miabye_bye

sahar
2008-03-18, 16:37
snyft_dropOch återigen missade jag träffen! Ni var på Lilla T i alla fall? Trodde ni skulle vara på resturang Paros.