handdator

Visa fullständig version : När går båten till Kal


Anna-L
2005-06-29, 21:55
Vi åker till Kalymnos 7 juli i två veckor, 3:e året i rad, har bokat flygstolar och fixat eget boende. När avgår båten till Kalymnos vi landar med Novair vid lunchtid. Ser verkligen fram emot att åka dit igen.

Riitta
2005-06-29, 21:57
Klockan 14 gick den båten vi åkte med för två veckor sedan.

Längtar tillbakssnyft_drop

Riitta

Janérik
2005-06-29, 22:59
Vi åker till Kalymnos 7 juli i två veckor, 3:e året i rad, har bokat flygstolar och fixat eget boende. När avgår båten till Kalymnos vi landar med Novair vid lunchtid. Ser verkligen fram emot att åka dit igen.
Det beror ganska mycket på vart ni flyger :rolleyes:
Annars så är det ju enkelt att titta själv på http://www.gtp.gr/RoutesForm.asp som finns på Kalimeras första sida, jag tänkte om ni verkligen inte vill tala om vart ni flyger.

Mvh Janérik

Riitta
2005-06-30, 07:11
Jag tänkte på Kos,för det var dit vi landade vid lunchtid när vi åkte från Stockholm:o Det är klart att alla kanske inte gör på detta viset:D


Riitta

Anna-L
2005-06-30, 07:49
Vi flyger till Kos med Apollo.

/Anna-Lena

Riitta
2005-06-30, 17:04
Tänkte väl det:D Ha det så jättebra där "hemma".

Missa inte att gå till Nefeli.Ta en god drink och skriv i den nya "Kalimeraboken" som vi invigde för drygt en vecka sedan:)

Riitta

NewAnn
2005-06-30, 22:43
Hej! Tänkte passa på att fråga var denna omtalade Nefeli ligger, är det i Missouri eller Porthia? Mvh Ann. Trevlig resa vill jag också önska.

Riitta
2005-07-01, 06:52
Hej! Tänkte passa på att fråga var denna omtalade Nefeli ligger, är det i Missouri eller Porthia? Mvh Ann. Trevlig resa vill jag också önska.

Nefeli ligger i Myrties:)

Riitta

Anna-L
2005-07-01, 09:54
Skall gå in på Nefeli och skriva en rad. Har fått reda på att det även går en båt kl. 13.00 ocn en kl. 14.00. Om vi har tur hinner vi med den första, beror på bagaget på flygplatsen, som förra året tog en evighet innan det kom. Vi har bokat in oss på Plaza och resan blev totalt 1 500.-/per person billigare än om vi hade köpt hela paketet av researrangören. Vårt favoritställe är musikpuben, Scorpion. Dottern, 17 år, har även hon blivit kompis med många ungdomar som återvänder till Kalymnos, främst några amerikanska killar som är där varje sommar. Som sagt ser fram emot en skön semester, med god mat, ouzo, frappe och varma kvällar.

/Anna-Lena

NewAnn
2005-07-01, 23:56
Tack Riitta, då vet jag var jag ska gå nästa gång jag reser till Kalymnos:)