handdator

Visa fullständig version : Problem med inloggning m m


tonetamara
2008-01-02, 11:55
Hej hej!!
Nu e ja på helt fel sida.....ville göra ett nytt ämne.....fick inte till de heller...snyft_drop
De ja ville ta upp är att ja loggar in mej..när ja vill svara på nått...e ja inte inloggad. Sen när ja vill titta på någons profil kan ja inte se den då ja ej är inloggad??? Nu tror ja att ja har loggat in mej 6 gånger på tio min?? Vad blir de för fel???Ang_elx:confused::confused::confused:

Zanét
2008-01-02, 16:54
Kan det vara så att du loggar in via kalimera.se? Där har jag problem med att min inloggning försvinner direkt och/eller inte fungerar alls. Tror att detta varit uppe i tidigare diskussioner, men i vilken tråd kommer jag dessvärre inte ihåg.

//Zanét bye_bye

NewAnn
2008-01-02, 19:59
Kan det vara så att du loggar in via kalimera.se? Där har jag problem med att min inloggning //Zanét bye_bye
Där har jag också haft problem att komma in, kalimera.nu fungerar dock alltid bra att komma in för mig. Mvh Ann

Elisabet
2008-01-02, 21:04
Jag använder alltid kalimera.nu men hade samma eller liknande problem som tonetamara för några dagar sedan. Blev utloggad så fort jag klickade på en tråd i forumet, men efter ett tag blev det bra igen. Förmodligen är forumet eller servern som det ligger på litet trött ibland och orkar inte riktigt med.

inkfish
2008-01-02, 21:35
Jag har aldrig haft problem med detta tidigare.

Men ett par gånger senaste veckan har jag inte kunnat logga in. Dock har jag skyllt på min redan krånglande dator.

För mig hjälper det att bara stänga webläsaren och sen ta upp den igen. Har du prövat det?

Elisabet
2008-01-02, 21:39
När det hände mig hjälpte ingenting. Men som sagt, en stund senare fungerade det igen.
Jag tror att man ska räkna med att forum buggar ibland. Lite tålamod; och sedan är allt som vanligt igen :)

Siri A
2008-01-02, 21:55
Kom inte in på kalimera överhuvudtaget igår kväll. Sidan kan inte visas. Var det nåt krångel?

inkfish
2008-01-02, 21:55
Ja, det var serverfel.

Siri A
2008-01-02, 21:56
Ok. Snabbt svar... rekord? :D

Kalimera
2008-01-03, 14:10
Det finns en bugg som medför att några har svårt att logga in ibland. Forumet ska uppgraderas under vintern, då hoppas jag att problemet löser sig.

inkfish
2008-01-03, 21:24
Det finns en bugg som medför att några har svårt att logga in ibland.

Ikväll hände det för mig även på jobbdatorn för första gången. Så visst är det en bugg.

Men precis som på datorn hemma så löste det sig när jag stängt webläsaren och sen öppnat den igen. Ett tips i väntan på uppgraderingen, alltså.

Siri A
2008-01-04, 12:46
Om jag överhuvudtaget vill komma in i forumet så måste jag logga in först - innan jag klickar på nåt annat. (Som typ fototävlingen, nyhetsbrev och sånt) Men sen funkar det ju, som flera sagt att stänga och sen koppla upp igen.

Athanasia
2008-01-04, 12:49
Mm,har läst att det är nåt problem med servern,har själv inga problem(peppar peppar....)