handdator

Visa fullständig version : Sawasdee kaa eller...


Celbe
2007-12-23, 03:54
Kalimera Thailand!

Ja, som vanligt nar nedraknaren infor sommarens Greklandstur star och stampar och det ar forfarligt morkt och trist hemma har vi akt till solen och varmen i Thailand. Den sista veckan ar vi pa Nang Thong Beach i Khao Lak och vi har magiska dagar med 32 gr varmt, sol fran bla himmel och skon flakt fran havet. Helt perfekt att ladda batterierna infor allt som ska handa hemma pa det nya aret, bade jobbmassigt och pa hemmafronten. Bor helt underbart i en 40 kvm stor bungalow bara nagra steg fran stranden. Nu ska vi ta den obligatoriska morgonpromenaden och sedan ar det sol och bad som galler.

Vi onskar alla en riktigt God Jul och hoppas att det inte ar for mycket julstok utan att det hinns med lite avkoppling och julmys ocksa!

Celbe x 2

Lissi
2007-12-23, 08:24
HA det så skönt!!!

Lissi

Eva L
2007-12-23, 10:35
Ha det så skönt. Bättre ställa att vila, njuta och ladda batterierna på finns inte. Ha en riktigt God JUL och en fortsatt bra semester. Om mina egna resplaner för framtiden går i lås befinner jag mig där nere om 13 månader.
Har du någon riktigt härlig paradisbadstrands bild att glädja oss här hemma med blir jag jag väldigt glad?

Eva