handdator

Visa fullständig version : boende i parga


Monica S
2007-12-14, 23:14
Hej
Nu har vi bestämt oss för att besöka Parga i början på augusti.
Finns det någon som har några bra boende att rekommendera,även sådana man kan boka från sverige?
Monicaflabb_flab

abaas
2007-12-17, 12:40
Vi bodde på Rosanea förra sommaren, bra ställe. Fanns hos Apollo då.
/Abaas

Homeros
2007-12-17, 13:15
Har bott på Margeritis.
Ett fint hotell (dock utan pool), men med en väldigt trevlig värdfamilj.
Rekommenderas !

flabb_flab

Ebba
2007-12-17, 20:16
Bra och ganska billigt boende är Dokos rooms och taverna. Vi bodde där i maj 2006. Mycket trevlig värdfamilj och dessutom även god mat på tavernan. Vi beställde rum från Sverige. Jag har adress, telefonnr och e-mail om du är intresserad.Ebba

Ludde
2007-12-19, 11:43
Har bott på Villa Andonis några gånger, tycker det är bra! Finns hos Apollo. Gogozotos residence som finns hos Airtours är oxå mkt bra. :)

panos1
2007-12-31, 11:38
Hej!
Vi har varit i Parga många gånger, vårt favoritställe. Ska du åka i augusti borde du ordna boende före.Det finns många bra ställen att bo på, det beror på vad ni vill ha. Srandnära eller i stan? Pool?Lägenhet?
Har många tips och ideer hur du ska få din semester bra i Parga. Kan rekommendera Athena och Lemon Tree i stan. Vi bor gärna i stan då det är närma till restuaranger och cafeer även bra avstånd till stränderna.

Pia71
2008-01-04, 15:41
Min man och jag var på Lemon Tree för tre år sen och vi trivde super där. De har pool och en liten bar, så efter färden från stranden eller stan så kan bara slänga sig i poolen och svalka av ;-)
Har sen bott privat på Nikas liiite längre upp förbi Lemon Tree, där vi bott 3 gånger.

Afitos
2008-01-30, 16:55
Rekomenderar Angela hos Apolloresor där vi bodde för tvår sen.Ligger precis vid den minsta stranden i stan. Lungt,vackert. Har rest mycket i Grekland men blivit särskilt förtjust i Parga. Återvänder i Juni till just Angela. Värdfamiljen som bor på hotellet pratar dessutom utmärkt svenska efter många år här
Hoppas du får en trevlig resa.

peppssan
2008-12-09, 12:04
Bra och ganska billigt boende är Dokos rooms och taverna. Vi bodde där i maj 2006. Mycket trevlig värdfamilj och dessutom även god mat på tavernan. Vi beställde rum från Sverige. Jag har adress, telefonnr och e-mail om du är intresserad.EbbaHej Ebba. Nu är detta ett gammalt inlägg men om du har e-mail adressen till Dokos så tar jag gärna den här på forumet.

JohnS
2008-12-09, 14:31
Baywatch er det eneste hotellet i Parga jeg kjenner. Vi var meget godt fornøyde, og spesielt med et fantastisk hyggelig vertskap.

Jeg registrerte forresten at de reisende med en av de store nordiske turoperatørene (Tjæreborg?) for noen år siden kåret dette hotellet til det de var mest fornøyd med i hele katalogen, med hoteller i alle alle land og alle hotellkategorier som deltagere i konkurransen.