handdator

Visa fullständig version : Studios Mahi i Skiathos stad


lemon
2007-11-26, 10:23
Hej!

Efter ett par varv i Kykladerna tänkte vi variera oss med en vecka i Sporaderna. Närmare bestämt på Skiathos. Och ännu närmare bestämt i Skiathos stad.

Denna gång blir det utan barnen så vi tänkte ta chansen och köra vespa till stränderna och då bo centralt i stan. Har bl.a. varit i kontakt med Studios Mahi, som annonserar här på kalimera, och undrar nu om det finns någon kalimerian som har erfarenhet av stället?
Vänliga hälsningar

/lemon

Elisabet
2007-11-26, 20:52
Hej

Jag har inte bott där, men av bilden att döma är läget trevligt men på "fel" sida om staden från stränderna sett. Fast om ni ska ha moppe så spelar det egentligen ingen roll.

mace
2007-11-29, 09:36
Jag har också kollat in deras sida...de har billiga priser 40 eur för en två rummare, men hur är det med ljudnivån på kvällar och nätter? Någon som kan förklara mer var det ligger? Ligger det mot Megali Ammnos i förhållande till stan?

Elisabet
2007-11-29, 11:19
Jag har som sagt inte bott där, men på bilden i annonsen här på Kalimera ser man att det ligger ovanför den nyare delen av hamnpromenaden, mellan stora piren och busstationen. Enligt hotellinfo som jag hittade genom att googla är det 100 m till busstationen. Om man har moppe kan man ta ringvägen ut från stan och slipper köra genom den. Åker man buss är det ju nära till stationen.