handdator

Visa fullständig version : Personligheter 2


Monica P
2007-11-21, 09:50
Pa kliniken dar jag jobbade var det vanligt och populart med massage for alla tankbara akommor. I Sverige kunde man vid den tiden inte ens VISKA ordet massage, det kopplades direkt ihop med porrindustrin. Men i Aten var det helt comme-il-faut att ga och fa massage for vad det nu var man led av, vark eller fetma eller leda.

Sa hade jag i manader som patient en lang och slank, oerhort vacker ung kvinna. Till skillnad fran oss andra, som gick i kortast mojliga kort-kort, tuperat har och kolsvart eye-liner,gick hon i langa kjolar och hade en lite gammaldags stil.Hon fick ryggmassage, och jag kan fortfarande se hennes langa, vackra rygg framfor mig. Men hon sa nastan ingenting, var mycket blyg, och sa grat hon tyst under hela behandlingen! -Jag fick aldrig veta vad som plagade henne, men inte var det ryggen.

Hennes totala kontrast var en fyllig, hart sminkad kvinna i ovre medelaldern. Hennes fotter hade fordarvats av ett livs hoga klackar, och vaderna var stenharda. Hon upptradde som den finaste dam, men i smyg berattade de andra flickorna att hon var en valkand bordellmamma. Jag blev hennes fot-massage-favorit och fick under behandlingen manga goda rad om hur man ska handskas med karlar: aldrig lita pa dem, aldrig tro ett ord...Hon matte ha haft ett liv av besvikelser.
Av henne fick jag tva biljetter till Dr Zjivago, och fick lova att inte ga dit med min man .

Jag och en vaninna gick pa bio och grat floder at filmen.