handdator

Visa fullständig version : Modererad kommentar


Lena*
2007-11-16, 23:38
"Din kommentar väntar på att modereras"

Eh? Vaddå? Alltså, min kommentar på Bloggamera - den väntar på att modereras, vad menas med det? :confused:

Visste inte riktigt var min undran passade in, men chansar på Kaféet! ;) Och jag blev så förundrad och nyfiken att jag var tvungen fråga nu direkt.

Lena*.

Zanét
2007-11-17, 11:23
Hej Lena*

Jag har faktiskt inte en aning om vad denna moderering handlar om, men möjligen är det så att inläggen på BloggaMera ska få någon typ av godkännande innan de läggs ut.

Tyvärr inget bra svar men ett försök i alla fall.

//Zanét bye_bye
moderator

Lena*
2007-11-17, 13:41
Ang modererad kommentar; inlägget är redan inne på Bloggamera, så det kan det inte bero på.

Är som ett frågetecken, skulle vara intressant att få veta vad sjutton det betyder...! :confused:

Kanske ngn annan kan svara, tack iaf. :)

Lena*.

inkfish
2007-11-17, 16:31
Hade du en länk i ditt inlägg? Inlägg med länkar går inte ut automatiskt, Janne kollar dem först.

Det är för att hindra spamrobotar som automatiskt lusar ner bloggkommentarer och gästböcker med reklam i form av länkar.

Lena*
2007-11-17, 17:47
Nej, ingen länk. Inga konstigheter så vitt jag kan förstå.

Inlägget är under "Tack kära Naxos!"

Lena*.

inkfish
2007-11-17, 17:51
Ser inget inlägg där, det är nog bara du som ser det eftersom det väntar på moderering.

Normalt går kommentarerna direkt ut på bloggen. Dock inte inlägg med länkar som passerar Jannes ögon först. Det låter som om ditt inlägg tagit den vägen, det kan ju helt enkelt ha blivit nåt fel - och Janne har mig veterligt inte varit uppkopplad ännu sen de kom till Aten så han har inte sett det och kunnat släppa igenom det.

Om du vill kan du ju skriva en ny kommentar och se om det funkar!

Lena*
2007-11-17, 20:15
Ok, då förstår jag. Så viktigt var det inte, det har nog bara "hakat upp" sig. :)

Tack för svar!

//Lena*.