Visa fullständig version : Iväg till Kreta igen!
bob-kåre
2007-11-13, 19:23
Nu har vi bokat resa igen och det blev Kreta igen. Men den här gången kan vi äntligen flyga från den "lokala" flygplatsen endast 25 min resväg från hemmet. Tjoho en vecka på Kreta i Juni är inte helt fel!
Wardakis
2007-11-13, 23:23
En vecka på Kreta är aldrig fel!!!flabb_flab
Gunilla
En vecka i Grekland överhuvudtaget är inte fel....
Tycker nog att en vecka är i minsta laget, men det är klart blir längtan för stor så är ju en vecka mycket mer är ingen vecka alls. flabb_flab
Olle
Wardakis
2007-11-14, 12:30
Sisådär 6 månader är lagom men då ska det vara på vintern!
Gunilla
bob-kåre
2007-11-14, 19:02
Ja efter att ha läst om Janne på bloggamera så blir man helt klart sugen på att åka runt i grekland även vid "offseason".
bob-kåre
2007-11-14, 19:05
Tycker nog att en vecka är i minsta laget, men det är klart blir längtan för stor så är ju en vecka mycket mer är ingen vecka alls. flabb_flab
Olle
Jo visst är det i kortaste laget, men vi hade bestämt oss redan för en resa till England till våren så det skulle nog inte bli något grekland nästa vår. Men så råkade jag surfa runt på Apollos hemsida och hittade en ospec resa 30 maj för 1998 kr per person och råkade visst boka den :D
Här var det bokat också!
Kollade först med Apollo i Luleå i fall det skulle bli några one way till Kreta härifrån...nix det finns ej!:(
Hittade endast flyg 10/5-17/5 till Chania med ett fantastiskt pris 1798:-/pp, men två veckors vistelse med endast flyg kostade plötsligt nästan 3900:-/pp. Och det var ca två veckor i maj vi var intresserade av.
Vad göra? Jo, flyga via Stockholm och passa på att hälsa på hos trevliga "kalimeror" där :) Och summa summarum blev priset 3400:-/pp (inkl.anslutningsflyg), inte den billigaste "endast flyg"-resan kanske, men oj vad bra det känns _B-anana
Ivi
Grattis till den bokade resan... snart dags att boka för mig också... flabb_flab
Grattis till Ivi också. Ha det så härligt!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.