handdator

Visa fullständig version : Ny CD med Haris Alexiou

Annki
2007-11-05, 17:28
Nu har Haris Alexiou kommit ut med en ny dubbel-CD, "Afieroma sto mano ioizo." Den är från hennes turné i somras och inspelad på Odeon of Herodes Atticus i Aten.
Man kan provlyssna på
http://boutique.info-grece.com/product_info.php/products_id/10282?osCsid=1673bc9061c3e63b35d31056b2476dff
Det låter BRA!

Ann-Kristin bye_bye

Marianne
2007-11-05, 17:48
Den är mycket bra!klapp_klap
Och helt specielt om man köper den som har DVDn med - då får man hela konserten rakt in i vardagsrummet._B-anana

Joanna
2007-11-05, 18:02
Hon kom till paros i augusti och gjorde en minneskoncert för Manos Loizos eftersom i år är det 25 år sedan han dog. Var underbart och vid slutet på koncerten kom Giannis Parios upp på scenen och sjöng ett par sånger. Magnifikt!

Lissi
2007-11-05, 18:40
ÅH vilken höjdare, BÅDE Parios och Alexiou på samma scen..klapp_klap!
.Det är min dröm det! Ja Parios är ju född där och har tagit namnet från ön och har ju 2 VÄLDIGT flotta hus där...
När vi var där -95 och kom till favorittavernan vi hade då, så missade vi honom precis en sa ägarna...snyft_dropHan hade just varit där och ätit.

Men jag tröstar mig med att ha sett Dalaras och även Parios live en gång i alla fall..bara Alexiou kvar. Jag får hoppas på Aten i februari;)

Lissi

Riitta
2007-11-05, 20:36
Ojdå,det måste ha varit härligt och se dessa två på samma scen:)Har varit på Pariosjakt på Paros jag också:rolleyes::D
Missade honom med några kvällar i en bar på Naoussa:o
Har bild på hans hus,fast från långt håll:)

Riittabye_bye